לכבוש את הצעירים: האסטרטגיה החדשה של הונדה

יצרנית המכוניות היפנית רוצה להמשיך ולשלוט בשוק הרכבים לצעירים בארצות הברית. כך היא מתכננת לעשות את זה

פורסם בתאריך: 20/08/2019, גיליון 1982

יצרנית המכוניות היפנית הונדה מוטורס ממשיכה להגדיל את ההשקעה שלה בחסויות ופרסום בתחום ה-E-Sport, במטרה להמשיך ולשלוט בתחום המכוניות לנהגים צעירים.

 

היצרנית הודיעה כי היא תהפוך לנותנת החסות הרשמית שלLeague of Legends Championship Series, מהטורנירים המובילים בתחום ה-E-Sport בארצות הברית. ההודעה הגיעה שמונה חודשים לאחר שהיצרנית לקחה חסות על הקבוצה המובילה בליגה כבר שלוש שנים ברציפות.

 

אנליסטים בשוק אומרים כי המטרה מאחורי המהלך של הונדה היא להגיע לקהל של נהגים צעירים, אליהם קשה מאוד להגיע באמצעות ערוצי הפרסום והשיווק המסורתיים. לכן, החברה מנסה להגיע אליהם במקומות בהם הם כבר נמצאים, כמו למשל משחקי מחשב וצפייה בטורנירים של משחקי מחשב.

 

הונדה. לעקוף את המדיות המסורתיות
הונדה. לעקוף את המדיות המסורתיות

בנוסף, נתוני תעשיית הרכב ל-2019 מצביעים על כך שרק המילניאלס ובני דור ה-Z מגדילים את ההשקעה שלהם ברכבים. להונדה יש אחיזה גדולה בקהלים האלו באמצאות דגמי Civic ו- Accord, שהם בין הדגמים הפופולריים בקרב צעירים בארצות הברית שרוכשים את המכונית הראשונה שלהם. "הקהל הזה, שאנחנו מנסים להגיע אליו, באמת מעדיף את ה-E-Sport על פני המדיות המסורתיות", אמר פיל ארוסקה, מנהל תכנון מדיה בהונדה אמריקה.

 

בניגוד לענפי ספורט אחרים, בהם מרבית הכסף מתקבל מזכויות שידור ומכירת כרטיסים, בתחום ה-E-Sport מרבית הכסף מגיע מעסקאות חסות. הונדה מצטרפת לחברות כמו מאסטרקארדוולמארטState Farm Life Insurance Co. ואחרות שכבר נותנות חסות לליגות השונות בענף.

 

שיתוף הפעולה של הונדה עם Riot Games, החברה שעומדת מאחורי הליגה, החל לאחרונה באופן רשמי. שתי החברות יעבדו יחד על חומרים של מאחורי הקלעים, במטרה להגדיל את החשיפה לאירועי הליגה. רכבים של היצרנית יוצבו בכניסה לאולמות שיערכו את הטורנירים במהלך העונה.

 

הונדה החלה להשקיע ב-E-Sport כבר בשנת 2014, והיא נותנת חסות למגוון של ליגות וארועים בתחום.

כתבות נוספות