המותגים בארה"ב שלחו את הצרכנים לקלפיות

בניגוד למדינות בהן חברות מסחריות מתרחקות מפוליטיקה, חלק לא מבוטל מהמותגים בארצות הברית השקיע משאבים גדולים בעידוד הזכות האזרחית החשובה הזו

פורסם בתאריך: 13/11/2018, גיליון 1944

בשבוע שעבר נערכו בארצות הברית בחירות אמצע הקדנציה. שלא כמו אצלנו, במרבית המקרים, המותגים השונים דווקא גילו הפעם מעורבות גדולה במיוחד, והשקיעו משאבים גדולים במטרה להניע את הצרכנים אל הקלפיות.

 

כך למשל, קמעונאית ציוד הספורט, פטגוניה, סגרה ביום הבחירות 32 חנויות, במטרה לעודד את העובדים ואת הקונים להגיע לקלפיות. הקמעונאית כבר הראתה מעורבות פוליטית כאשר היא תבעה השנה את ממשל טראמפ בגין פעולות נגד הסביבה. בנוסף, פטגוניה חברה לפייפאל, לווי'ס ו-וולמארט בקמפיין משותף שעודד את הצרכנים ללכת ולהצביע בקלפיות.


פטגוניה. לכו להצביע
פטגוניה. לכו להצביע

מותג ההלבשה העצמאי ModCloth, שנרכש לאחרונה על ידי וולמארט, סגר ביום הבחירות את אתר האינטרנט שלו ואת שלושת הסניפים הפיזיים, במטרה לעודד את העובדים להגיע לקלפיות. באתר החברה הופיע המסר - "האתר סגור. תעשו שינוי".

 

קמעונאית האופנה J. Crew יצאה לפני הבחירות בסדרה של פרסומות אינסטגרם, בהן עודדו עובדי החברה את הצרכנים לצאת לקלפיות. גם מותג הבת של הקמעונאית, Madewell, הפונה לבני דור המילניום, יצר קמפיין אינסטגרם שעודד את הצרכנים ללכת להצביע.

כתבות נוספות