ג'ל כביסה, כדוריות בושם וסירי זכוכית: המוצרים הכי טובים לבית

המגירות המעוצבות למטבח, מוצרים מתכווצים לאחסון קליל ומכשיר לפריסת ירקות מושלמת. אלו המוצרים שישדרגו לנו את חוויית השהות בבית ושזכו בפרס מוצר השנה 2020

פורסם בתאריך: 31/03/2020, גיליון מיוחד

מדי שנה עולים על המדפים מאות מוצרים חדשים שנועדו לשדרג לנו את חוויית הבית. מוצרי ניקיון, מוצרים למטבח, לטיפוח הבית ולעיצובו. מבין כל המוצרים החדשים, הטובים ביותר מוכתרים על ידי הצרכנים שהתנסו בהם למוצרי השנה. קבלו את הזוכים בפרס מוצר השנה - בחירת הצרכנים 2020 בקטגוריית המוצרים לבית.


סדרת פורינה ONE

סדרת מזון סופר-פרימיום לכלבים או לחתולים עם תוצאות שניתן לראות לאחר כ-3 שבועות, עלייה ברמת האנרגיה, שיפור מערכת העיכול, פרווה מבריקה וברק בעיניים.



ג'ל כביסה בדין

הניחוח המענג והמוכר של הבית – כבר לא רק במרכך: הריח המוכר והאהוב של בדין, עכשיו גם בג'ל כביסה שמנקה את הבגדים ביעילות, אבל גם בעדינות – לסיבי הבגד ולצבעים.



בדין כדוריות הבושם

כדוריות הבושם מעצימות ומשלימות את פעולת המרכך ומעניקות ניחוח עוצמתי שמחזיק לאורך זמן, גם אחרי שהבגד נלבש או שהה בארון. אנחנו כבר מריחים את הריח המשכר שמתפשט בארון ובכל הבית.



לילי PURE CLEAN

נייר טואלט חזק ואיכותי מבלי להתפשר על הרכות. בעל הטבעה חדשה וייחודית בטכנולוגיית ה-Clean Wave שמעניקה חוויית ניקיון טובה יותר.



לילי נייר טואלט לח SUPREME

מוצר שמעשיר את העור בלחות, בעל מגע עדין ומפנק מסייע בנטרול ריחות ומשלים את הניקוי לאחר השימוש בנייר טואלט לילי. בעיקר כי לא מתפשרים על היגיינה וניקיון אישי.



סדרת סירי זכוכית VISIONS Flair של קורנינג

זה הזמן לשדרג כל מטבח וארוחה עם סדרת הסירים הבריאים והמעוצבים הזאת מ-100% זכוכית קלה, שקופה ועמידה לחום. הסירים אינם פולטים רעלים, שומרים על היגיינה ועל הערכים התזונתיים של המזון.



סדרת המתכווצים של Bpatent

מוצרים איכותיים לבית שמתכווצים ב-70% מגודלם ובכך חוסכים מקום בבית ומונעים בלגן, מהירים לקיפול וסידור ונכנסים בקלות לכל ארון. בין המוצרים המתקפלים: סל כביסה מתכווץ, דלי, מתקן לייבוש כלים ועוד.



Private Chef

אירוח מושלם בלי הרבה מאמץ עם המכשיר הידני לחיתוך ופריסה. בעל מספר סכינים המובנים במכשיר עצמו, ללא צורך בהחלפה. המכשיר קוצץ, פורס וחותך לקוביות.


  

מגירות VISION

מגירות מעוצבות דקות במיוחד עם תנועה חלקה ושקטה, בעלות דפנות וחזית זכוכית מלאה המאפשרות ניצול מיטבי של הנפח שלהן.



סדרת סבונים מוצקים לאסלה של דאק עם אקונומיקה מקציפה

הסבונים משמידים חיידקים, מותירים אסלה לבנה ומבריקה בכל שטיפה ומקציפים פי 4 בהשוואה לדאק כחול. מוצעים בניחוחות ים והדרים ומשדרגים כל חדר שירותים.


כתבות נוספות