הדברים הגדולים הבאים של עולם המותגים הפרטיים

קמעונאים שירצו להישאר רלוונטים יצטרכו להציע מגוון גדול של מוצרים בקטגוריות CBD ובשר צמחי


פורסם בתאריך: 26/11/2019, גיליון 1993

המוצרים המדוברים ביותר בתערוכת המזון Summer Fancy Food שנערכה בתחילת העשור בניו יורק היו אלו האורגניים. כמה חודשים לאחר מכן, תערוכת התעשיינים המספקים מוצרים למותגים הפרטיים של רשתות השיווק (PLMA) כבר הייתה מלאה במוצרים אורגניים. לאחר כמה שנים, גם המוצרים ללא גלוטן "כיכבו" בתערוכת Summer Fancy Food ואחר כך בתערוכת מוצרי המזון למותגים הפרטיים של רשתות המזון.

 

ביוני האחרון, תערוכת המזון בניו יורק הציגה עשרות מוצרים מבוססי חלבון על בסיס צמחי, לצד מספר הולך וגדל של מוצרים מבוססי CBD (רכיב בצמח הקנאביס). בשבוע שעבר, בתערוכת המוצרים למותגים הפרטיים, שתי המגמות הללו שלטו בגדול.

 

מוצרי CBD. טרנד חולף או מגמה ארוכת שנים?
מוצרי CBD. טרנד חולף או מגמה ארוכת שנים?

בקומת התצוגה של התערוכה ניתן היה למצוא תוספי תזונה מבוססיCBD  לצד סבונים, מרקים, אוכל לחיות מחמד, פריטים כשרים, מיצים, משקאות ספורט ועוד. גם בתחום המוצרים מבוססי החלבונים על בסיס צמחי ניתן היה לראות מגוון גדול במיוחד של תחליפי בשר, החל מאצבעות עוף לילדים ועד קציצות על פיצה וכמובן, המבורגרים.

 

מנתונים של חברת המחקר Research and Marketing עלה, כי סגמנט הבשר נטול הבשר רשם בשנה שעברה צמיחה חסרת תקדים של 23%. המכירות בקטגוריה עשויות להגיע לשלושה מיליארד דולר תוך חמש שנים.

 

ורג'ניה לי, מנהלת תחום ה-CBD בחברת המחקר Brightfield Group, אמרה כי התחום צפוי להגיע להכנסות של 23.7 מיליארד דולר עד שנת 2023.

 

אז איך המגמות האלו ישפיעו על המותגים הפרטיים? ג'ים ויזנר, נשיא Wisner Marketing Group, אמר כי הקמעונאים צריכים לשתף פעולה עם היצרנים ולהביא לחנויות שלהם מגוון גדול של מוצרים בשתי הקטגוריות במטרה לבדל את עצמם מהמתחרים. 


כתבות נוספות