הרשת שמשלבת חוויית מציאות רבודה מהסרטים

החוויה, המשולבת באפליקציית הרשת, מובילה מבצע קד"מ בשיתוף סרט גיבורי העל דדפול; למרות הציפיות, הטכנולוגיה לא אומצה על ידי רוב הקמעונאים והמשווקים

פורסם בתאריך: 22/05/2018, גיליון 1922

רשת המרכולים הבינלאומית Eleven-7 השיקה לאחרונה קמפיין קד"מ המבוסס על טכנולוגיית המציאות הרבודה (AR). הקמפיין הושק במקביל ליצאתו לאקרנים של סרט ההמשך לסרט גיבורי העל דדפול, שיצא לראשונה בשנת 2016.

 

חוויית המציאות הרבודה מתאפשרת דרך אפליקציית המובייל של הרשת. הצרכנים יכולים ללחוץ על איקון המצלמה באפליקציה ואז מופיעה הדמות המובילה בסרט שלוקחת אותם לחוויית מציאות רבודה. מלבד האפשרות לעשות סלפי עם הדמויות המובילות בסרט, מעודדת הדמות הראשית את המשתמשים לשוטט ברחבי החנות ולמצוא קודים המאפשרים להם לפתוח אזורים נוספים באפליקציה ואפילו לקבל נקודות מועדון.

 

דדפול. מעודד את הצרכנים לחפש בסניפים
דדפול. מעודד את הצרכנים לחפש בסניפים
"עם דדפול אתה לומד לצפות ללא מצופה", אמר שון טומפסון, סגן נשיא ומנהל לקוחות ראשי ברשת המרכולים. לדבריו, הרשת מתכננת להעלות הפתעות נוספות לחובבי הסרט בתוך הסניפים ומחוצה להם. האפליקציה גם מעודדת את הצרכנים לשתף את החוויה שלהם בסניפים ברשתות החברתיות. מהלך הקד"מ כולל גם מגוון של מוצרים ממותגים תחת הסרט.

ההצלחה חסרת התקדים של אפליקציית פוקימון גו לפני כשנתיים גרמה לרבים להעריך כי יישומי המציאות הרבודה יהפכו להיות כלי בעל משמעות אדירה למשווקים. אבל בפועל, המציאות הרבודה משמשת בעיקר קמעונאים בתחום האופנה, על מנת להציג לצרכנים הדמיות של מוצרים ואת הצורה בה הם יראו עליהם. מסקר בינלאומי שנערך לאחרונה עולה כי 57% מהקמעונאים מאמינים כי הבעיה המרכזית של טכנולוגיית המציאות הרבודה היא חוסר בשלות ותקלות טכניות רבות.


כתבות נוספות