הרשת שמשלבת חוויית מציאות רבודה מהסרטים
פורסם בתאריך: 22/05/2018, גיליון 1922
רשת המרכולים הבינלאומית Eleven-7 השיקה
לאחרונה קמפיין קד"מ המבוסס על טכנולוגיית המציאות הרבודה (AR). הקמפיין
הושק במקביל ליצאתו לאקרנים של סרט ההמשך לסרט גיבורי העל דדפול, שיצא
לראשונה בשנת 2016.
חוויית המציאות הרבודה מתאפשרת דרך אפליקציית
המובייל של הרשת. הצרכנים יכולים ללחוץ על איקון המצלמה באפליקציה ואז מופיעה
הדמות המובילה בסרט שלוקחת אותם לחוויית מציאות רבודה. מלבד האפשרות לעשות סלפי עם
הדמויות המובילות בסרט, מעודדת הדמות הראשית את המשתמשים לשוטט ברחבי החנות ולמצוא
קודים המאפשרים להם לפתוח אזורים נוספים באפליקציה ואפילו לקבל נקודות מועדון.
ההצלחה חסרת התקדים של אפליקציית פוקימון גו לפני כשנתיים גרמה לרבים להעריך כי יישומי המציאות הרבודה יהפכו להיות כלי בעל משמעות אדירה למשווקים. אבל בפועל, המציאות הרבודה משמשת בעיקר קמעונאים בתחום האופנה, על מנת להציג לצרכנים הדמיות של מוצרים ואת הצורה בה הם יראו עליהם. מסקר בינלאומי שנערך לאחרונה עולה כי 57% מהקמעונאים מאמינים כי הבעיה המרכזית של טכנולוגיית המציאות הרבודה היא חוסר בשלות ותקלות טכניות רבות.