לא רוצים מועדון: מדוע המילניאלס מתעלמים מתוכניות נאמנות?

אלו הסיבות שגורמות לבני דור המילניום להתרחק ממועדוני לקוחות, ומה בכל זאת יכולים לעשות המשווקים כדי לזכות באמון שלהם

פורסם בתאריך: 28/08/2018, גיליון 1936

בני דור המלניום נמצאים בסבירות נמוכה יותר מבני הדורות הקודמים להצטרף לתוכניות הנאמנות של הקמעונאים והמשווקים. כך עלה ממחקר של חברת Kobie. יתרה מכך, מדוח דור המילניום של חברת הייעוץ דלויט עולה, כי בני הדור הזה מגלים אי שביעות רצון כללית ממספר גדול של עסקים ומותגים.

ניתן למנות שלוש סיבות שגורמות לבני דור המילניום להתרחק מתוכניות הנאמנות.

 

סיפוק מיידי

כמי שגדלו עם המובייל ביד, בני דור המילניום מצפים לסיפוק מיידי עם הפעולות שהם מבצעים. לכן, תוכניות נאמנות בהן נדרש זמן רב מדי לאיסוף נקודות ופדיונן עבור הטבות, מרחיקות אותם לחלוטין. מהמחקר של Kobie עולה, כי 40% מבני דור המילניום חושבים שתוכניות הנאמנות דורשות זמן רב מדי לאיסוף נקודות.

 

תוכניות הנאמנות. פחות מתאימות למילניאלס
תוכניות הנאמנות. פחות מתאימות למילניאלס

טכנולוגיה שאינה "מגניבה" מספיק

מהדוח של דלויט עולה, כי 67% מבני דור ה-Z מעוניינים לגלות מוצרים ושרותים חדשים באמצעות טכנולוגיות מתקדמות, כמו חיפוש קולי, מציאות מדומה ומציאות רבודה. עבור בני דור המילניום הטכנולוגיה אינה רק הדרך הרצויה לעשות דברים, היא גם מהווה סוג של בידור ומשמשת עבורם חלון לעולם האמיתי.

 

קושי לבטוח במשווקים

השערוריות בתחום אבטחת המידע ואי האמון הכללי במשווקים גורמים לכך שבני דור המילניום לא ממהרים לתת אמון במותגים ובמשווקים. כתוצאה מכך, השיווק לבני הדור הזה קשה יותר משהיה לבני הדורות הקדומים.

 

כתוצאה משלוש הסיבות האלו, נראה כי הדרך לליבם וכיסם של בני דור המילניום לא נמצאת דווקא בתוכניות הנאמנות, אלא יותר בטקטיקות של שיווק מבוסס משפיענים, חנויות פופ-אפ ועוד דרכים אותנטיות שמאפשרות להגיע לקהל הזה בצורה שקופה ופשוטה.


כתבות נוספות