לא רק במסעדות: וולמארט מכניסה מארחים לסניפים

לצד תפקידים נוספים, המארחים יאפשרו לקונים לבצע החזרות של מוצרים שנרכשו בסניף או באינטרנט

פורסם בתאריך: 19/03/2019, גיליון 1962

בחודש שעבר הודיעה רשת השיווק וולמארט כי היא מבטלת את תפקיד ה"מברכים" ביותר מאלף סניפים שלה. המהלך זכה לביקורות שליליות רבות, בעיקר משום שהמברכים הם ברובם עובדים ותיקים של הרשת, שחלק גדול מהם אינו יכול לבצע משימות מורכבות יותר בחנות. בתגובה הודיעה הרשת שהיא תשתדל למצוא עבור המברכים, חלקם מבוגרים וחלקם בעלי מוגבליות, עבודות אחרות ברשת.

 

אך ההודעה שיצאה במקביל להפסקת תפקיד המברכים הייתה על הכנסת תפקיד חדש של מארחים לסניפים. המארחים לא רק יכוונו את באי הסניף, ינקו משקאות שנשפכו על הרצפה או יעזרו ללקוחות להרים מוצרים כבדים, הם גם יעזרו לצרכנים להשלים תהליכי החזרת מוצרים.

 

וולמארט. משפרים את חוויית הקנייה
וולמארט. משפרים את חוויית הקנייה

החזרת המוצרים בסניפים נהפכה לאחרונה לאחד מהיתרונות הגדולים של רשתות גדולות המציעות ללקוחות שלהם חוויית קניות רב-ערוצית. עקב הפופולריות הגדולה, פעמים רבות נוצרים תורים ארוכים בעמדות ההחזרה בסניפים של רשתות השיווק.

 

גרג פורן, מנכ"ל הרשת, שהודיע על התפקיד החדש בכנס הקמעונאות שנערך לאחרונה בארצות הברית, נמנע מלהגיד מתי יתחילו המארחים לטפל בנושא ההחזרות בסניפי וולמארט. לדבריו, המהלך נועד בראש ובראשונה לשפר את חוויית הקניות הרב-ערוצית ברשת, במטרה להפוך את הקניות לפשוטות יותר עבור הצרכנים.


כתבות נוספות