מגזין טיים בחר: אלו המוצרים החדשניים ב-2019

בכל שנה בוחר המגזין 100 מוצרים שהופכים את העולם ל"טוב יותר, חכם יותר ואולי אפילו מהנה יותר". 5 מוצרי צריכה בולטים ברשימה


פורסם בתאריך: 10/12/2019, גיליון 1995


נעלי ספורט מתכלות

במבט ראשון הנעליים החדשות של אדידס, FUTURECRAFT.LOOP, נראות כמו כל נעלי ריצה אחרות. אך השוני בנעליים האלו מגיע דווקא לאחר השימוש. כאשר הנעליים אינן ראויות יותר לשימוש יכולים הצרכנים להחזיר אותן לחברה, והיא תשתמש בהם לייצור מחדש של הנעליים הבאות.

 

החברה פיתחה את הנעליים במשך שבע שנים, כאשר האתגר המרכזי היה ליצור אותן מחומר אחד, ללא הצורך בדבקים וחומרים אחרים שאינם מתכלים. מהחברה נמסר, כי מדובר בצעד משמעותי בדרך לייצור מוצרים ידידותיים יותר לסביבה. הנעלים צפויות להגיע לשוק רק בשנת 2021.




בריאות במכונה

פעמים רבות, כאשר מגיעה שעת הצהריים והרעב מתחיל, הפתרונות היחידים בסביבה הם של מזונות מהירים שבדרך כלל גם אינם בריאים במיוחד. חברת Farmer’s Fridge השיקה מכונות אוטומטיות מצננות המכילות מגוון פתרונות אכילה טריים ובריאים. במקום חטיפים ניתן למצוא במכונות מגוון סלטי בריאות, כריכים ומגוון מוצרים טריים. מחיר של ארוחת צהריים יעמוד בממוצע על שבעה דולרים.

 



ארוחה עם 100 קלוריות

צרכנים רבים מסביב לעולם צורכים חטיפי בריאות לארוחת הבוקר, כאשר הערך התזונתי הממוצע של חטיף מלא עומד על 400 קלוריות לפחות.

 

מותג בשם Soylent Squared השיק חטיפי בריאות מוקטנים, המכילים רק 100 קלוריות לאחד. כך, במקום לצרוך את החטיף המלא, הצרכנים יכולים לצרוך, לדוגמה, רק שתי יחידות, ועדיין להיות שבעים. החטיפים, שנמצאים בשוק מאפריל, עולים דולר בלבד ליחידה.




דגנים מבוססי חלבון

לאחר שמכרו את Exo, חברה שמייצרת חטיפי חלבון, גבי לואיס וגרג סוויץ עברו למיזם הבא: דגני בוקר מתוקים למבוגרים ששומרים על המשקל. באפריל האחרון השיקו היזמים אתMagic Spoon  - דגני בוקר עתירי חלבון, ללא גלוטן ודלי סוכר ופחמימות.

 

"מה שאנחנו עושים זה להפוך את הפרופיל התזונתי של דגני הבוקר על הראש", אמר לואיס. "זה בעצם הופך שייק חלבון לצורה ומרקם של דגני בוקר", הוסיף. קופסה של דגני הבוקר הבריאים עולה 10 דולרים, ולמוצר יש ארבעה טעמים הנמכרים רק דרך אתר המותג. החברה, שגייסה 6.5 מיליון דולר, זכתה להצלחה מיידית עם השקת הדגנים.

 



מייק אפ להגנה מהשמש

העור מסביב לעיינים הוא הדק ביותר בגוף, ומחקרים מראים כי 10% ממקרי סרטן העור מתגלים באזור הזה. מעבר לכך, הולי טאגרד, מייסדת מותג הקוסמטיקה Supergoop!, מצאה כי צרכנים רבים נמנעים ממריחת קרם הגנה מהשמש סביב העיניים, משום שהם חוששים מגירוי. זה הוביל אותה ואת הצוות שלה לפתח אתShimmershade  - הצלליות הראשונות והיחידות שנבדקו קלינית כמספקות הגנה מקיפה שלSPF 30 . "חשבתי שאם אנחנו הולכים לעשות זאת, בואו נעשה את זה בצורה מהנה ושובבה וניצור צלליות עם הגנת UVA ו-UVB", אמרה טאגרד.

 

רופאי עור עדיין ממליצים להשתמש בקרם הגנה בכל מקום בו העור נחשף, אך המוצר עושה את הצעד החיוני לעידוד המשתמשים לחשוב בצורה הוליסטית יותר על הגנה מהשמש.

 



מעוניינים לדעת אילו עוד מוצרים מככבים ברשימת החדשנות של טיים? לחצו כאן לרשימה המלאה
כתבות נוספות