ה"דרייב ת'רו" של מקדונלד'ס יודע כבר מה אתם עומדים להזמין

המערכת מבוססת הבינה המלאכותית מנתחת את ההעדפות הצרכנים ומכינה עבורם תפריט עם מנות מומלצות

פורסם בתאריך: 12/11/2019, גיליון 1991

רשת המזון המהיר מקדונלד'ס כבר נמצאת בקדמת הטכנולוגיה עם מסכי ההזמנה האינטראקטיביים בסניפים שלה. כעת, לוקחת החברה את השימוש בטכנולוגיות מתקדמות צעד אחד קדימה עם מערכת אינטליגנציה מלאכותית שתשולב בעמדות הדרייב ת'רו של הרשת, ותספק ללקוחות המלצות על מוצרים שהם ירצו בוודאות גבוהה להזמין.

 

מדיווח בנושא בעיתון ניו יורק טיימס עלה, כי המערכת תקרא את לוחית הזיהוי של הרכב, תזהה את הלקוח, ותמליץ לו על תפריט מותאם להעדפותיו. הפעלת המערכת דורשת אישור מראש של הצרכנים. בנוסף להעדפות של הלקוח הספציפי, המערכת לוקחת בחשבון מספר אלמנטים נוספים, כמו מזג האוויר או מנות שזוכות לפופולריות גבוהות באזור.

 

דרייב ת'רו של מקדונלד'ס. עוזרים לך להזמין יותר
דרייב ת'רו של מקדונלד'ס. עוזרים לך להזמין יותר

פיילוט שערכה הרשת כבר הראה תוצאות חיוביות לשימוש במערכת, כאשר ההזמנות שנעשו דרכה הציגו סך הזמנה גבוה יותר. לכן, מקדונלד'ס מתעתדת לשלב את הטכנולוגיה בחלק גדול מסניפי הדרייב ת'רו שלה כבר בקרוב.

 

השימוש בטכנולוגיה שנועדה לשפר את חוויית הלקוח, כמו גם לחסוך בזמן, הוא חלק מהמאמץ של מקדונלד'ס לשמור על המובילות שלה בשוק המזון המהיר, שבאופן כללי נמצא במגמה שלילית בקרב הצרכנים, ובמיוחד בקרב צרכנים צעירים ומודעים יותר לתזונתם.

 

ב-2018 הודיעה הרשת כי היא תשקיע סכום של שישה מיליון דולר בשיפור חוויית הקנייה בסניפים. הרעיון היה לעצב מחדש אלף סניפים בכל רבעון, במשך שמונה עד תשעה רבעונים ברציפות.  אחת המטרות היא להתאים את הסניפים להזמנות מובייל ולהזמנות בסניפים. במקביל, הסניפים החדשים נראים פחות כמו מזללות ויותר כמו מסעדות מזון מהיר איכותיות, במטרה לשפר את החוויה של הצרכנים.

כתבות נוספות