קופסת הדוגמאות של ספורה שוברת שיאים

רשת מוצרי הטיפוח רושמת הצלחה גדולה עם שירות מנויים המציע דוגמיות לחמישה מוצרים חדשים תמורת תשלום חודשי של 10 דולרים

פורסם בתאריך: 20/02/2018, גיליון 1910

אם תרצו לשלם עבור קופסת הדוגמיות של רשת התמרוקים המצליחה ספורה כנראה שתצטרכו להמתין הרבה זמן. באתר החברה נכתב, כי מי שרוצה להירשם לשירות הפועל תחת השם Play, במסגרתו מספקת הרשת דוגמיות של מוצרי טיפוח בעלות חודשית של 10 דולר, יכול להשאיר את כתובת הדואר האלקטרוני שלו ולהיכנס לרשימת ההמתנה.

אז מה הופך את קופסות הדוגמאות למצליחות כל כך בעולם מוצרי הטיפוח? כאמור, תמורת 10 דולר בחודש מקבלים המנויים דוגמיות של 5 מוצרים חדשים, מגוון של סרטוני הדרכה והזמנות לאירועים מיוחדים הנערכים בסניפים. בנוסף, מנויים של השירות המגיעים לאחת החנויות יקבלו זיכוי של 50 נקודות בעת רכישת מוצרים.

 

הקופסה של ספורה. כי צרכנים רוצים לשלם עבור דוגמיות
הקופסה של ספורה. כי צרכנים רוצים לשלם עבור דוגמיות

מנתונים של חברת Hitwise עולה כי בשנים 2013 עד 2016 צמח שוק קופסאות המנויים ב-3,000%, כאשר מרבית הצמיחה נזקפת לזכות קופסאות הטיפוח, עם חברות כגון BirchboIpsyAllure ואחרות, המציעות גם הן קבלה של חמש דוגמיות של מוצרי טיפוח תמורת דמי מנוי של 10 דולר לחודש.

 

גם חנויות הכלבו עלו על התופעה, כאשר טארגט ו-וולמארט כבר השיקו קופסאות מנויים משלהן. השאלה המעניינת היא, מדוע הלקוחות מוכנים לשלם 10 דולר בחודש עבור קופסת דוגמיות, כאשר את אותן דוגמיות הם יכולים לקבל בחינם בחנות.

כתבות נוספות