קופסת הדוגמאות של ספורה שוברת שיאים
פורסם בתאריך: 20/02/2018, גיליון 1910
אם תרצו לשלם עבור קופסת הדוגמיות של רשת
התמרוקים המצליחה ספורה כנראה שתצטרכו להמתין הרבה זמן. באתר החברה נכתב,
כי מי שרוצה להירשם לשירות הפועל תחת השם Play, במסגרתו מספקת הרשת דוגמיות של מוצרי טיפוח בעלות חודשית של 10
דולר, יכול להשאיר את כתובת הדואר האלקטרוני שלו ולהיכנס לרשימת ההמתנה.
אז מה הופך את קופסות הדוגמאות למצליחות כל כך בעולם מוצרי הטיפוח? כאמור, תמורת 10 דולר בחודש מקבלים המנויים דוגמיות של 5 מוצרים חדשים, מגוון של סרטוני הדרכה והזמנות לאירועים מיוחדים הנערכים בסניפים. בנוסף, מנויים של השירות המגיעים לאחת החנויות יקבלו זיכוי של 50 נקודות בעת רכישת מוצרים.
מנתונים של חברת Hitwise עולה כי בשנים 2013 עד 2016 צמח שוק קופסאות המנויים ב-3,000%, כאשר מרבית הצמיחה נזקפת לזכות קופסאות הטיפוח, עם חברות כגון Birchbo, Ipsy, Allure ואחרות, המציעות גם הן קבלה של חמש דוגמיות של מוצרי טיפוח תמורת דמי מנוי של 10 דולר לחודש.
גם חנויות הכלבו עלו על התופעה, כאשר טארגט ו-וולמארט כבר השיקו קופסאות מנויים משלהן. השאלה המעניינת היא, מדוע הלקוחות מוכנים לשלם 10 דולר בחודש עבור קופסת דוגמיות, כאשר את אותן דוגמיות הם יכולים לקבל בחינם בחנות.