המוצרים החדשניים ביותר בעולם - #3

בשנת 2016 הוענקו פרסי החדשנות הבינלאומיים "מוצר השנה" למוצרים ב-37 מדינות. ליקטנו מתוכם מספר מוצרים שהיינו שמחים למצוא גם אצלנו על המדפים. כתבה שלישית בסדרה

פורסם בתאריך: 10/01/2017, גיליון 1856

בשבועות האחרונים הצגנו לכם כמה מהזוכים הבולטים של פרסי "מוצר השנה" בעולם. בכתבה השלישית בסדרה בחרנו עבורכם מוצרים חדשניים נוספים, שגם אותם לא היינו מתנגדים למצוא על המדפים אצלנו בישראל:

הפאוץ' של היוגורט
Petits Filous הוא יוגורט מהפכני שזכה בפרס מוצר השנה בבריטניה. מה שמייחד את היוגורט היא צורת הסגירה שלו במין פאוץ' גמיש, המאפשר אטימה חוזרת ומשאיר את היוגורט טרי לאורך זמן. הסגירה גורמת למינימום בלגן ומקסימום נוחות עבור אמהות עסוקות. חוץ מהנוחות שלו היוגורט הזה הוא גם טעים במיוחד, מיוצר מ-100% חומרים משמרים ומגיע בשלושה טעמי פירות - תות, משמש ופטל. בנוסף מספק היוגורט סידן וויטמין D אשר מסייעים בבניית העצמות. 

Petits Filous. הפאוצ' חוזר לאופנה
Petits Filous. הפאוצ' חוזר לאופנה
החטיף ששומר על החניכיים של הכלב
 80% מהכלבים מעל גיל שלוש סובלים ממחלות חניכיים - אשר נחשבות לאיום הגדול ביותר על בריאות הכלב.
 DentaFlex® של פדיגרי, זוכה מוצר השנה בארצות הברית, הוא סוג של "תרופה" לבעיה, בצורה של חטיף שכלבים אוהבים לכרסם. ההמצאה, שפותחה על ידי וטרינרים, הוכחה מדעית כפותרת בעיות חניכיים. בגלל המרקם המהפכני שלה, מספיק להאכיל את הכלב פעמיים בשבוע - והאפקט מושג, בזכות מרקם מיוחד שיוצר ניקוי עמוק בזמן לעיסה, ובכך מונע מחלות חניכיים.

DentaFlex®. כי גם כלבים פוחדים מרופאי שיניים
DentaFlex®. כי גם כלבים פוחדים מרופאי שיניים
הפרה הרזה מציעה גם קפה
המותג סקיני קאו מוכר בישראל בעיקר בזכות קו הגלידות הדיאטטיות שלו, אבל בארצות הברית זכתה סדרה חדשה של המותג בפרס מוצר השנה - Skinny Cow Creamy Iced Coffee  הוא משקה אייס-קפה ביתי, שהוא גם טעים, גם פשוט לצריכה וגם מופחת קלוריות. מדובר בחדשנות בעולם המשקאות - שלושה טעמים של אייס קפה המוכנים מראש, מוקרמים ומכילים שילוב של קפה קלוי עשיר מוקצף עם חלב ושמנת, וכל זאת ב-120 קלוריות בלבד לבקבוק.

Creamy Iced Coffee. משאירים את רגשי האשם בפינה
Creamy Iced Coffee. משאירים את רגשי האשם בפינה
עקיצה בשישים שניות
פרסי מוצר השנה באיטליה הציגו השנה חדשנות טכנולוגית וייחודית המכחידה יתושים. הגאונות של המוצר החדש שלRaid , הנלחם במעופפים העוקצניים, נובעת מההתאמה האישית שהוא מאפשר ללקוח. Raid Liquido Advanced  הוא המכשיר היחיד המצויד בטיימר אוטומטי אשר מאפשר להחליט מתי, לכמה זמן, ובאיזו עוצמה הוא יפעל נגד היתושים. 

Liquido Advanced. מפתיע את היתושים
Liquido Advanced. מפתיע את היתושים
בימים אלו נמשכת ההרשמה לפרס מוצר השנה בישראל. לפרטים נוספים ולהגשת מועמדות: www.poy.co.il
כתבות נוספות