CVS מחזקת את המעבר מחנויות פארם למרכזי בריאות

במטרה לשנות את מערכת הבריאות באמריקה, קונספט חדשני שהושק על ידי הרשת משלב בין בית מרקחת למרכז בריאות קהילתי מתקדם

פורסם בתאריך: 26/02/2019, גיליון 1959

החל משנת 2014, אז הפסיקה רשת הפארמה CVS למכור סיגריות, ממשיכה הרשת למצב את עצמה בתור ספקית של מוצרי ושירותי בריאות. כעת, הרשת לוקחת את נושא הבריאות צעד קדימה ומשיקה קונספט קמעונאי חדש באזור העיר יוסטון, טקסס, תחת השם HealthHUB.

 

"אנחנו מאמינים כי השינוי מתחיל בלספק לצרכנים חוויה חדשה בתחום שירותי הבריאות", אמר אלן לוטבין, מנהל בכיר ברשת האחראי על הקונספט הקמעונאי החדש. לדבריו, המטרה של הרשת באמצעות הקונספט החדש היא להיות ספקית שירותי בריאות נגישים יותר במחירים טובים יותר לקהילות שונות ברחבי ארצות הברית.

 

כל אחד מהסניפים כולל שטח של 20% המוקדש לשירותי בריאות שונים ולמוצרים המיועדים לצרכנים עם מחלות כרוניות, כמו למשל סכרת. נדבך מרכזי בסניפים של הקונספט החדש הוא מרכז ייעוץ והדרכה, המאפשר לצרכנים לקבל ייעוץ ומידע רפואי מאנשי הרשת ומנותני שירות נוספים. תוצאות ראשוניות של הפיילוט מראות, כי 95% מהצרכנים שהגיעו לסניפים של הקונספט החדש השתמשו בשירותי הייעוץ וההכוונה.

 

HealthHUB. קווראים תיגר על מערכת הבריאות
HealthHUB. קווראים תיגר על מערכת הבריאות

סניפי הקונספט החדשים יספקו שירות הולסטי עבור חולים במחלות כרוניות, החל מאחיות שימצאו במקום ועד לתורים קצרים יותר בבית המרקחת. בנוסף, קיוסקים חכמים המוצבים בסניפים מאפשרים לצרכנים לקבל מידע על מגוון גדול של נושאים, כמו גם לבצע בדיקות לחץ דם באופן עצמי. כל סניף גם כולל אזור קהילתי במסגרתו נערכות הרצאות, שעורי יוגה ועוד.

 

CVS, שרכשה בחודש נובמבר שעבר את חברת הביטחות Aetna, מאמינה כי הקונספט החדש, בנוסף למהלכים האחרים שהיא ערכה בשנים האחרונות, יאפשרו לה לשנות לחלוטין את הדרך בה הצרכנים בארצות הברית צורכים את שירותי הבריאות שלהם."ברור לנו שנדרשים צעדים דרסטיים לתקן את מה ששבור במערכת הבריאות בארצות הברית", אמר קווין הוריקן, מנהל שירותי הבריאות ובתי המרקחת ברשת CVS.


כתבות נוספות