ההשקעה בפרסום בטלוויזיה בעולם ממשיכה לצנוח

אנליסטים: ב-2023 חלקו של הפרסום בטלוויזיה מסך עוגת הפרסום הכללית בארה"ב יעמוד על פחות מרבע

פורסם בתאריך: 03/12/2019, גיליון 1994

מגמת הירידה בפרסום בטלוויזיה ממשיכה לאורך השנים האחרונות. ההוצאה הכוללת על פרסום בטלוויזיה בארצות הברית תעמוד השנה על 70.3 מיליארד דולר, ותהווה פחות מ-30% מסך ההוצאות על פרסום. כך עולה מדוח בנושא שפורסם לאחרונה.

 

מנתונים עדכניים של חברת המחקר eMarketer עולה, כי בשנת 2019 ירשום הפרסום בטלוויזיה בארצות הברית ירידה של 3% לעומת 2018. ההוצאה הכוללת על פרסום בטלוויזיה בארצות הברית תעמוד השנה על 70.3 מיליארד דולר, ותהווה פחות מ-30% מסך ההוצאות על פרסום. בשנת 2023, צופים האנליסטים של eMarketer, כי חלקו של הפרסום בטלוויזיה מסך עוגת הפרסום הכללית בארצות הברית יעמוד על פחות מ-25%.


פרסום בטלוויזיה. עובד, אבל פחות
פרסום בטלוויזיה. עובד, אבל פחות

בשנה הבאה צפויה אמנם עלייה בפרסום בטלווזיה בגלל שני ארועים מרכזיים המתרחשים במקביל: הבחירות בארצות הברית והאולימפיאדה. אך מחברי הדוח טוענים כי החל משנת 2021 תירשם בכל שנה ירידה של 1% בתקציבי הפרסום בטלוויזיה.

 

הצניחה בפרסום בטלוויזיה רושמת ירידה חדה בעקבות מעבר התקציבים לפרסום בדיגיטל שנמשכת כבר מספר רב של שנים, כמו גם המעבר של הצרכנים לצפייה באמצעות פלטפורמות הזרמת הווידאו כמו נטפליקס.

 

עוד עולה מהנתונים של eMarketer, כי הצפייה בטלוויזיה בארצות הברית תרשום ירידה של 3% השנה ותעמוד בממוצע על 3 שעות ו-40 דקות. כצפוי, הצניחה תורגש בעיקר בקרב הקהל הצעיר מתחת לגיל 17.

כתבות נוספות