לא רק זול: וולמארט משכללת את אסטרטגיית הרכישות שלה

ענקית הקמעונאות, שעד לאחרונה התמקדה במחיר, רוכשת מותגי פרימיום מקוונים ומשלבת אותם באתר הבית שלה

פורסם בתאריך: 04/09/2018, גיליון 1937

הרשת הקמעונאית וולמארט החלה לפני שלוש שנים במסע רכישות של אתרי נישה, במטרה לחזק את הנוכחות הדיגיטלית שלה ולהגיע ללקוחות חדשים. כעת, רכשה וולמארט את קמעונאית הציוד לטיולים ולמחנאות, Moosejaw, והשיקה באתר הבית שלה, Walmart.com, אזור מיוחד הכולל חמישים מוצרים שנבחרו על ידי אנשי האתר.

 

המיקרו-סיט החדש כולל בתוכו מוצרים מובילים של מספר מותגים מרכזיים בתחום הטיולים והמחנאות, כמו למשל Craghoppers, Deuter ואחרים. האתר החדש כולל גם מגוון מוצרים של המותג הפרטי של Moosejaw.


Moosejaw. עכשיו גם בוולמארט
Moosejaw. עכשיו גם בוולמארט

בראיון למגזין המקוון RetailWire, אמר אוין קומפורד, מנהל פעילות המחנאות של וולמארט בארצות הברית, כי באמצעות הרכישה תוכל הרשת להציג מגוון גדול יותר של מוצרים לקהל הקונים שלה. אבל, לפחות נכון לעכשיו, האזור המיוחד שהוקם באתר של וולמארט אינו כולל מותגים מובילים המוצעים באתר של Moosejaw, כגון קולומביהפטגוניה ו-The North Face.

 

למרות זאת, עבור וולמארט, הידועה כקמעונאית מבוססת מחיר, השילוב של חלק מהמותגים הוא רענון משמעותי. לדברי קומפורד, שאר המותגים צפויים גם הם להגיע לאתר בחודשים הקרובים.

 

קומפורד אמר בראיון כי ההשקה המחודש של אתר וולמארט בחודש אפריל מאפשרת למעשה לקמעונאית להציג מותגים יקרים יותר, הנמכרים באופן בלעדי באתר ולא נמכרים בחנויות הרשת. לדבריו, ההתמקדות בשוק הטיולים והמחנאות מאפשרת לרשת להגיע לקהלים חדשים בצורה ידידותית. עבור המותג Moosejaw, מדובר בהזדמנות להגיע לעשרות מיליוני המבקרים של אתר הבית של וולמארט, ולספק להם חוויית פרימיום ייחודית.

כתבות נוספות