sbeבמטרה לפנק את הלקוחות של שני הצדדים' />

כל הצדדים מרוויחים: הקשר בין אופנה למלונות בוטיק

אברקרומבי אנד פיץ' משתפת פעולה עם מותג הלייף סטייל sbeבמטרה לפנק את הלקוחות של שני הצדדים

פורסם בתאריך: 24/07/2018, גיליון 1931

מותג האופנה אברקרומבי אנד פיץ' יצא לאחרונה בשיתוף פעולה עם חברת sbe המפתחת ומפעילה מלונות בוטיק, מסעדות ומועדונים ברחבי ארצות הברית. זאת, באמצעות השקת אירועי מותג וחנויות פופ-אפ במלונות הרשת, במטרה לצרף לקוחות חדשים למועדון של מותג האופנה, הכולל כיום כ-4.5 מיליון חברים.

 

במסגרת שיתוף הפעולה יזכו חברי המועדון להשתתף באירועים ולקבל מחירים מיוחדים ברשת בתי המלון. באירוע הראשון, שנערך במלון מנדרין בלוס אנג'לס, זכו חברי המועדון של מותג האופנה לקבל הצצה ראשונית לקולקציה החדשה, ולנסות את הפריטים.

 

אברקרומבי אנד פיץ'. שיתוף פעולה מהסרטים
אברקרומבי אנד פיץ'. שיתוף פעולה מהסרטים


במסגרת השת"פ ייפתחו חנויות פופ-אפ של אברקרומבי בבתי המלון ובמסעדות שמפעילה הרשת, וגם בהן יוצעו הנחות מיוחדות לחברי מועדון. מנכ"ל sbeסאם נאזריאן, מיליונר יהודי ומי שנחשב למלך חיי הלילה של לוס אנג'לס, אמר, כי "כמותגים בינלאומיים הפונים לקהלים דומים, נראה ששיתוף הפעולה הזה ישתלם לשני הצדדים". סטאיה אנדרסון, נשיאת המותג באברקומבי, אמרה כי "אנחנו נרגשים לשתף פעולה עם sbe שמתאימים למותג שלנו בצורה מושלמת. אנחנו מסתכלים קדימה ומקווים לספק אירועים מרגשים לחברי המועדון שלנו". בעבר כבר שיתפה חברת sbe פעולה עם מותגים מוכרים רבים, וביניהם LGLincoln Motor CompanyLouis Vuitton ואחרים.

 

באופן כללי, הקמעונאים רואים הזדמנות גדולה בשיתוף פעולה עם עולם האירוח, במטרה להציע חוויית מותג משופרת לצרכנים. כך למשל, בחודש יוני השנה שיתפה אמזון פעולה עם רשת מלונות מריוט, במטרה לקדם את מכשיר האקו שלה. בנוסף, מותגים רבים פותחים חנויות פופ-אפ במלונות, כמו למשל מותג המשקפיים Warby Parker שפתח כבר בשנת 2012 חנות פופ-אפ במלון Standard בניו יורק.

כתבות נוספות