Nike Live הולך לשנות את מה שחשבתם על חנויות אופנת ספורט
פורסם בתאריך: 24/07/2018, גיליון 1931
מותג אופנת הספורט נייקי השיק לאחרונה קונספט קמעונאי חדש תחת השם "Nike Live". קונספט שלטענת החברה יוצר חיבורי היברידי בין חוויית הקנייה הדיגיטלית לחוויית הקנייה בחנויות הפיזיות, עם דגש על פרסונליזציה של מסע הקניות. מיקום החנות החדשה והראשונה בקונספט, כמו גם מגוון המוצרים, נבחרו באמצעות דאטה שנלקחה ממועדון הלקוחות של המותג, ומשתי אפליקציות מועדוני הריצה שלו.
האלמנטים הדיגיטליים של החנות כוללים את היכולות
של הצרכנים להזמין מוצרים באמצעות האפליקציה ואלו ישמרו להם בלוקרים אישיים בחנות,
סריקת מוצרים וקבלת פרטים נוספים עליהם, הנחות מיוחדות לחברי מועדון, קבלת מידע על
המלאי הזמין ועוד מגוון שירותים.
בנוסף, באמצעות אפליקציית המותג יכולים הלקוחות
לקבוע פגישה אחד על אחד עם מומחים הנמצאים בחנות, לערוך צ'ט עם המוכרנים, להודיע למוכרנים
שהם בקרבת החנות כדי לבצע החזרת מוצר ולהיכנס לאזורי מדידה מיוחדים.
"חנות Nike
Live משמשת כמקום מפגש לחברי המועדון שלנו",
אמרה הידי אוניל, נשיאת NikeDirect.
לדבריה, החנות תשמש את המותג לבדיקת קונספטים חדשים שלאחר מכן יוטמעו בשאר חנויות
המותג.