Nike Live הולך לשנות את מה שחשבתם על חנויות אופנת ספורט

הקונספט הקמעונאי החדש של נייקי מציג את השילוב המושלם בין חנות פיזית ליכולות דיגיטליות מתקדמות

פורסם בתאריך: 24/07/2018, גיליון 1931

מותג אופנת הספורט נייקי השיק לאחרונה קונספט קמעונאי חדש תחת השם "Nike Live". קונספט שלטענת החברה יוצר חיבורי היברידי בין חוויית הקנייה הדיגיטלית לחוויית הקנייה בחנויות הפיזיות, עם דגש על פרסונליזציה של מסע הקניות. מיקום החנות החדשה והראשונה בקונספט, כמו גם מגוון המוצרים, נבחרו באמצעות דאטה שנלקחה ממועדון הלקוחות של המותג, ומשתי אפליקציות מועדוני הריצה שלו.

 

האלמנטים הדיגיטליים של החנות כוללים את היכולות של הצרכנים להזמין מוצרים באמצעות האפליקציה ואלו ישמרו להם בלוקרים אישיים בחנות, סריקת מוצרים וקבלת פרטים נוספים עליהם, הנחות מיוחדות לחברי מועדון, קבלת מידע על המלאי הזמין ועוד מגוון שירותים.

 


בנוסף, באמצעות אפליקציית המותג יכולים הלקוחות לקבוע פגישה אחד על אחד עם מומחים הנמצאים בחנות, לערוך צ'ט עם המוכרנים, להודיע למוכרנים שהם בקרבת החנות כדי לבצע החזרת מוצר ולהיכנס לאזורי מדידה מיוחדים.

 

"חנות Nike Live משמשת כמקום מפגש לחברי המועדון שלנו", אמרה הידי אוניל, נשיאת NikeDirect. לדבריה, החנות תשמש את המותג לבדיקת קונספטים חדשים שלאחר מכן יוטמעו בשאר חנויות המותג.


החנות של נייקי. שילוב מושלם בין כל העולמות
החנות של נייקי. שילוב מושלם בין כל העולמות
כתבות נוספות