האפליקציה שתאסוף עבורכם את ביקורות הצרכנים

יישום חדש מאפשר למשווקים לקבל ביקורות וידאו על המוצרים שלהם בתמורה להנחות משמעותיות

פורסם בתאריך: 23/05/2017, גיליון 1872

עבור המשווקים, ביקורות הצרכנים הפכו לנדבך חשוב בדרך להצלחת המותג או המוצר, במיוחד בעולם הדיגיטלי. אולם מרבית הצרכנים נוטים שלא להשאיר ביקורות, אפילו אם אהבו את המוצר או השירות שרכשו.

Cartcam. מקלה על איסוף ביקורות צרכנים
Cartcam. מקלה על איסוף ביקורות צרכנים
שירות חדש של חברת הזנק בשם Cartcam מציע למשווקים לאסוף חבילת ביקורות צרכנים מצולמות, ודורש בתמורה הנחה של 30% לפחות על המוצרים. או, כפי שמתארת החברה - "לספק לקונים מבצעים טובים בתמורה למספר דקות מהזמן שלהם - זו העסקה הטובה ביותר עבור כולם".
הווידאו שמייצרים הצרכנים באמצעות האפליקציה קצר - בטווח של עד 30 שניות - והוא חייב לכלול ביקורת על המוצר. גם ביקורות שליליות מתקבלות כחלק מהעסקה.
יונתן ולד, מייסד האפליקציה, טוען כי צפייה בביקורת וידאו על מוצר מעלה את הסיכוי סיכויי הרכישה של הצרכן ב-64%-85%. לכן, לטענת ולד, המשווקים המשתמשים בשירות מוכנים להציע הנחות גדולות על המוצרים שלהם.
לפרטים נוספים לחצו כאן: www.cartcam.com.
כתבות נוספות