רוצים לערוך מהפך דיגיטלי בחברה שלכם? כך תעשו זאת נכון

ספר חדש שנכתב ב-MIT מנסה להציג את מסגרת העבודה הנדרשת לחברות שרוצות לבצע בהצלחה את השינוי הדיגיטלי הנדרש לארגון

פורסם בתאריך: 04/09/2018, גיליון 1937

ספר חדש של סטפני וורנר, חוקרת במכון הטכנולוגי MIT, מנסה לקבוע מסגרת עבודה אחידה בה צריכות להשתמש חברות שרוצות לבצע כהלכה את המעבר שלהן לעידן הדיגיטלי. בספר, "מה המודל הדיגיטלי שלכם", מגדירה המחברת שש שאלות אותן צריכים מנהלי החברות לשאול כאשר הם ניגשים לבצע את המהפכה הדיגיטלית בארגון שלהם.

 

שש השאלות הן:

  • מה הם האיומים וההזדמנויות הדיגיטליות?
  • מה הוא המודל העסקי הנכון לעתיד הארגון שלכם?
  • מה הוא היתרון הדיגיטלי שלכם?
  • איך תתחברו עם הצרכנים באמצעות טכנולוגיות המובייל וה-IoT?
  • האם יש לכם את מה שנדרש כדי להמציא מחדש את הארגון?
  • האם יש לכם את ההנהגה הנכונה לבצע את המעבר לעידן הדיגיטלי?

 

בראיון שנתנה לתוכנית הרדיו של המגזין Knowledge@Wharton, המשודרת ברדיו הלווייני SiriusXM, אמרה וורנר כי החברות צריכות להעסיק מספר גדול יותר של עובדים ומנהלים המגיעים מהתחום הדיגיטלי. "אם אתם רוצים לבצע את השינוי כהלכה, אתם צרכים לבצע הרבה יותר מהלכים של ניסוי וטעייה", אמרה וורנר בראיון. "אבל", הוסיפה וורנר, "ניסיון אינו מספיק, אתם גם צרכים לדעת איך לקחת את הניסויים המוצלחים ולהגדיל אותם בצורה משמעותית".


המהפכה הדיגיטלית. אתגר לא פשוט לחברות
המהפכה הדיגיטלית. אתגר לא פשוט לחברות

לדברי וורנר, "המעבר לארגון דיגיטלי דורש ממנהלי החברות לעבור מניהול מבוסס תחושות לניהול מבוסס נתונים, והעובדה הזו דורשת מהם להיות קשובים יותר לעובדים בארגון שאוספים את אותם נתונים".

 

לסיכום אמרה וורנר, כי במרבית הארגונים חסרה יחידה דיגיטלית שתדע להטמיע את השינוי הדיגיטלי הנדרש לארגון. זאת, משום שבמרבית המקרים מדובר במהלכים ארוכים ומסובכים.

 

לרכישת הספר - לחצו כאן

כתבות נוספות