דוח: בני דור המילניום מוחקים אפליקציות עם עיצוב לא מגניב

מחברי הדוח: "כמעט כל דבר בחיי בני דור המילניום נוגע למכשיר הסמארטפון שלהם. אם אלמנט כלשהו אינו מגניב מספיק, הם פשוט מוחקים את האפליקציה כולה"

פורסם בתאריך: 12/09/2017, גיליון 1888

בני דור המילניום מוחקים ממכשירי הסמארטפון שלהם אפליקציות שהעיצוב שלהן לא מגניב, כך עולה מדוח המובייל השנתי של חברת המחקר Comscore.


מהדוח של Comscore, אחת מחברות המחקר המובילות בעולם בתחום האינטרנט והמובייל, עולה כי בני דור המילניום נותנים דגש גדול ללוגו של האפליקציה - ואם הם לא אוהבים אותו, הם מוחקים את האפליקציה באופן מיידי. בפועל, 21% מבני דור המילניום שהשתתפו במחקר אמרו כי הם מחקו אפליקציות בגלל צורת הלוגו שלהן, לעומת רק 2% מבני דור ה-X שהשתתפו במחקר.


"בני דור המילניום מזדהים עם מכשיר הסמארטפון שלהם, וכמעט כל דבר בחייהם משויך למכשיר", אמר אדם ללה, אנליסט שיווק בכיר בחברת המחקר. לכן, אומר ללה, כל אלמנט במכשיר הנייד שלם מייצג את מי שהם, ואם הוא אינו מגניב מספיק - הם פשוט מוחקים את האפליקציה כולה.


עוד עולה מהדוח כי אפליקציית סנאפצ'ט רשמה השנה צמיחה מהירה, כשהיא מדביקה את אינסטגרם בקרב קהל היעד של בני ה-18-55.


ממשיכה לצמוח. אפליקציית סנאפצ'ט


"ניתן לראות קשר ברור בין חשיבות האפליקציה עבור צעירים ובין הסיכוי שלה להגיע למסך הראשי של המכשיר הנייד שלהם", נכתב בדוח. אפליקציות שנמצאו חשובות לצרכנים מצאו את עצמן במרבית המקרים על מסך הפתיחה של הסמארטפון.


מהדוח עולה עוד כי מרבית המשתמשים מכניסים את האפליקצות שלהם לתוך תיקיות, ובעת ההתקנה שלהן הם מכבים את ההתרעות שמספקים היישומים. 50% מהמשתתפים במחקר אמרו כי הם הציבו את האפליקציה של פייסבוק במסך הראשי של הסמארטפון, אבל מהדוח עולה כי דווקא בני דור המילניום נותנים עדיפות לאפליקציות שימושיות על פני אפליקציות של רשתות חברתיות.



האפליקציה של אמזון. הצעירים מעריכים שימושיות
האפליקציה של אמזון. הצעירים מעריכים שימושיות

35% מבני דור המילניום שהשתתפו במחקר בחרו באמזון כאחת משלוש האפליקציות החשובות ביותר. 30% הצביעו על ג'ימייל, ורק 29% מהם בחרו בפייסבוק.


עוד עלה מהדוח, כי 87% מהזמן שהצרכנים משתמשים בסמארטפון מוקדש לאפליקציות, ורק 13% מהזמן מוקדש לשימוש בדפדפן המובייל.

כתבות נוספות