כך מביאים את הצעירים להתעניין ברכישת מוצרי יוקרה

מנהלי קבוצות מותגי יוקרה מספרים איך אפשר להשאיר את המותגים שלהם עדכניים גם עבור הדורות הצעירים


פורסם בתאריך: 11/02/2020, גיליון 2000

"אני חושב שהאסטרטגיה עבור המילניאלס היא שלא תהיה לכם כל אסטרטגיה, משום שהם יריחו אותה בשנייה", כך אמר לורן קלקין, נשיא ומנהל הפעילות האמריקנית של קבוצת מוצרי היוקרה הצרפתית Kering בכינוס בנושא מוצרי יוקרה שנערך לאחרונה בניו יורק.

 

לדבריו, על מנת להביא את המילניאלס לקטגוריית היוקרה נדרשת אותנטיות ושקיפות מלאה. קלקין הזכיר בעניין את המותג גוצ'י שבבעלות החברה, ושלדבריו רושם הצלחה יפה בקרב המילניאלס ובני דור ה-Z. קלקין ציין כי הצלחת המותג מגיעה בעקבות הפתיחות שהוא מציג, המשתקפת באמצעות עיצובים חדשים שמושפעים מטרנדים עדכניים. קלקין סיפר כי המותג עובד עם מספר אמנים ליצירת תכנים באינסטגרם.

 

קלקין הצביע גם על הקיימות כאבן דרך חשובה בדרך לכיסם של בני דור המילניום. לדבריו, המותגים לא צריכים רק לדבר על נושא איכות הסביבה, אלא לנקוט פעילויות ממשיות המפחיתות באופן ממשי את ההשפעה של תהליכי הייצור וההפצה שלהן על איכות הסביבה. קלקין אמר כי נושא הקיימות נמצא בסדר עדיפות גבוה במודל העסקי של מותגי הקבוצה.

 

גוצ'י. מותג חוצה דורות
גוצ'י. מותג חוצה דורות

תמיכה בהשראה, גילוי וחוויות עמדו מאחורי השיפוץ בשווי 250 מיליון דולר שערכה לאחרונה חנות הכלבו סאקס השדרה החמישיתמרק מטריק, נשיא החברה, אמר במושב אחר שנערך במסגרת הכנס כי השיפוץ של סאקס היה קריטי במיצוב המחודש של המותג והפיכתו למה שהוא מכנה "המותרות החדשות".

 

מטריק הדגיש את כוחן של החנויות הפיזיות, במיוחד כשמדובר במוצרי יוקרה. הוא השווה את חוויית הקנייה היוקרתית לצפייה במופע מרכזי בברודווי, כמו למשל "המילטון". לדבריו, "אנשים מעדיפים להיות בתיאטרון כדי לראות את זה חי, ולא לשבת בבית ולראות טלוויזיה".

 

מטריק הוסיף, כי במקביל לכך שהצרכנים החדשים שנכנסים לקטגוריית מוצרי היוקרה רוצים חוויית קנייה מרגשת ומבדרת, הם גם רוצים להרגיש בנוח ובבית. "הרבה ממה שעשינו עוסק בהפיכת הקנייה לחווייתית", הוסיף מטריק.

 

שיה ג'נסן, סמנכ"לית בכירה לחוויית לקוחות ברשת בתי הכלבו נורדסטרום, אמרה במושב אחר בכנס כי החברה שלה פועלת על מנת לשרת את הלקוחות על פני מספר רב של נקודות מגע וערוצי קנייה.

כתבות נוספות