מייסיס מכניסה את פורמט ה-Off Price לסניפים הרגילים

מומחים בשוק טוענים כי השילוב בין יוקרה לדיסקאונט יפגע במותג, אך התוצאות העסקיות מראות כי הם דווקא טועים

פורסם בתאריך: 01/05/2018, גיליון 1919

רשת בתי הכלבו מייסיס החלה לאחרונה לשלב את פורמט חנויות ה-Off Price שלה, Backstage, בתוך הסניפים הרגילים. המהלך הרים אומנם מספר לא מועט של גבות בקרב בכירים בתעשייה, אבל הרשת מתכננת להוסיף השנה עוד 100 חנויות דומות, שיצטרפו ל-55 הפועלות כבר היום.

 

Backstage פותח לראשונה כקונספט עצמאי, במטרה לתת מענה לפורמט ה-Off Price הפונה לקהל מחפשי ההנחות וזוכה בשנים האחרונות להצלחה עצומה בארצות הברית. בין רשתות ה-Off Price המובילות ניתן למצוא את Marshall’s, Ross, T.J. Maxx ואחרות.


Backstage. כי יוקרה כבר לא מביאה צרכנים
Backstage. כי יוקרה כבר לא מביאה צרכנים


אך למרות שמומחים בתעשייה מאמינים כי השילוב בין חנויות כלבו יוקרתיות לחנויות שמוכרות מוצרים מוזלים יכול ליצור בעיה מיתוגית, מייסיס ממשיכה להרחיב את הקונספט. הסיבה - חנויות ה-Off Price מביאות מספר גדול של קונים. דובר מטעם החברה מסר, כי סניפי מייסיס ששילבו בתוכם את Backstage רשמו גידול של 7% במכירות. בנוסף, הרשת מאמינה כי השילוב יגדיל את מספר הביקורים החוזרים של הצרכנים בחנויות.

 

"Backstage מתמקדת במחירים ואנחנו יכולים להבטיח לצרכנים שבכל ביקור בחנות הם ימצאו מוצר של מותג ידוע במחירים מעולים", אמרה מישל ישראל, סגנית נשיא בכירה לפורמט ה-Off Price במייסיס. ג'ף ג'נטי, מנכ"ל מייסיס, אמר כי הצלחה של Backstage היא אחת האינדיקציות המרכזיות כי הרשת נמצאת בדרך הנכונה לחזור למרכז הזירה הקמעונאית. בינתיים כנראה שמייסיס עושה משהו נכון - ברבעון האחרון של 2017 רשמה הרשת עלייה במכירות, לראשונה מזה שלוש שנים.

כתבות נוספות