האם הצרכנים ישלמו על שירותי החזרת מוצרים?
פורסם בתאריך: 12/12/2017, גיליון 1900
נושא ההחזרות של מוצרים שנרכשו באינטרנט
מעסיקים צרכנים רבים, בעיקר עקב הזמן שנדרש לביצוע תהליך ההחזרה. עכשיו, תמורת
מחיר צנוע של 9.99 דולר, שירות חדש בשם ReturnRunners מציע לצרכנים בשיקאגו לבצע החזרת
מוצר עבורם. החזרה של מוצר נוסף תעלה 99 סנט.
צרכנים שרוצים להשתמש בשירות נדרשים
להוריד את האפליקציה של החברה, וזו מזהה את המיקום שלהם ומשייכת את הבקשה לשליח
מקומי שיטפל בהחזרה בהתאם לזמן שנקבע מראש. "אנחנו מבצעים את ההחזרות עבורכם,
ואתם עושים דברים יותר חשובים", נכתב באתר החברה.
נכון לעכשיו עובדת החברה עם יותר מתריסר רשתות קמעונאיות, כגון נורדסטרום, טארגט, סאפורה ואחרות. מייסדת החברה, פארה אלכסנדר, הגיע לרעיון בזמן שהיא תכננה את החתונה שלה. היא הזמינה מוצרים רבים, אך לא הצליחה להחזיר אותם בזמן בגלל שהייתה עסוקה מדי. בחודשים הקרובים מתוכנן השירות להתרחב מחוץ לגבולות העיר שיקאגו ולהגיע גם לערים נוספות בארצות הברית.
מוקדם יותר השנה, שירות המשלוחים הבריטי CollectPlus הודיע כי הוא ישתף פעולה עם חברת ההזנק הישראלית Gett במטרה לבצע החזרות עבור צרכנים שרכשו באתרי מסחר מקוון. עלות השירות להחזרה עומד של כשתי לירות שטרלינג.