האם הצרכנים ישלמו על שירותי החזרת מוצרים?

החזרות המוצרים הן עדיין בעיה רצינית בעולם המסחר המקוון, ומספר מיזמים מנסים לספק פתרון לנושא

פורסם בתאריך: 12/12/2017, גיליון 1900

נושא ההחזרות של מוצרים שנרכשו באינטרנט מעסיקים צרכנים רבים, בעיקר עקב הזמן שנדרש לביצוע תהליך ההחזרה. עכשיו, תמורת מחיר צנוע של 9.99 דולר, שירות חדש בשם ReturnRunners מציע לצרכנים בשיקאגו לבצע החזרת מוצר עבורם. החזרה של מוצר נוסף תעלה 99 סנט.

 

צרכנים שרוצים להשתמש בשירות נדרשים להוריד את האפליקציה של החברה, וזו מזהה את המיקום שלהם ומשייכת את הבקשה לשליח מקומי שיטפל בהחזרה בהתאם לזמן שנקבע מראש. "אנחנו מבצעים את ההחזרות עבורכם, ואתם עושים דברים יותר חשובים", נכתב באתר החברה.

 

ReturnRunners. כי למי יש זמן לשירותים מיותרים
ReturnRunners. כי למי יש זמן לשירותים מיותרים


נכון לעכשיו עובדת החברה עם יותר מתריסר רשתות קמעונאיות, כגון נורדסטרוםטארגט, סאפורה ואחרות. מייסדת החברה, פארה אלכסנדר, הגיע לרעיון בזמן שהיא תכננה את החתונה שלה. היא הזמינה מוצרים רבים, אך לא הצליחה להחזיר אותם בזמן בגלל שהייתה עסוקה מדי. בחודשים הקרובים מתוכנן השירות להתרחב מחוץ לגבולות העיר שיקאגו ולהגיע גם לערים נוספות בארצות הברית.

 

מוקדם יותר השנה, שירות המשלוחים הבריטי CollectPlus הודיע כי הוא ישתף פעולה עם חברת ההזנק הישראלית Gett במטרה לבצע החזרות עבור צרכנים שרכשו באתרי מסחר מקוון. עלות השירות להחזרה עומד של כשתי לירות שטרלינג.

כתבות נוספות