Babies R’ Us מתמקדת בנקודות הכאב של ההורים

רשת מוצרי התינוקות זונחת את פרסומות ה"משפחה המושלמת" ועוברת למתן מענה לבעיות של הורים אמיתיים

פורסם בתאריך: 15/08/2017, גיליון 1884


רשת החנויות למוצרי תינוקות מארצות הברית, Babies R' Us, יוצאת במהלך שיווקי חדש תחת הסלוגן "תהיו מוכנים". המטרה - למצב את הרשת ככזו המספקת מענה לבעיות הכואבות של הורים צעירים.
סרטון וידאו המופץ במדיות החברתיות מתאר בעיות נפוצות בקרב הורים צעירים (כמו למשל החלפת חיתול במטוס וחיפוש אחר "גדילת שיניים" באינטרנט), ומסביר מדוע אף אחד אינו מכין את ההורים שבדרך לאותן בעיות. לכן, נאמר בסרטון, אותם הורים זקוקים למישהו שיגיד להם, "הייתי שם, עשיתי את זה". "אף הורה לא באמת מוכן להכל" קובע הקריין, "אבל ב- Babies R' Us אנחנו יכולים לעזור להורים להיות מוכנים יותר". 
הקמפיין החדש מרענן את שוק פרסום מוצרי התינוקות שעד היום הציג בעיקר "הורות מושלמת", הנתפסת כבלתי אמינה בקרב קהל ההורים. ממחקר שנערך ברשת עלה כי 82% מההורים החדשים מתקשים להכיל את ההורות כשהם מגיעים הביתה עם הילד הראשון, ו-63% מרגישים כי הביצועים שלהם בתור הורים לתינוק ראשון אינם מספקים.
"אין אף אחד בתחום מוצרי התינוקות שמתמקד בבעיות וברגעים הפחות מושלמים של ההורות", אמרה קארלה חסן, סמנכ"לית השיווק של Babies R' Us, למגזין תעשיית הפרסום Advertising Age. לדבריה, מדובר בהזדמנות אמיתית לקחת נקודת כאב של הורים צעירים ולהציג עבורה פתרונות.
כחלק מהמלך מגבירה הרשת את ההדרכות בקרב המוכרנים בסניפים, על מנת שאלו יוכלו לענות טוב יותר על נקודות הכאב של ההורים ולספק להם חוויית שירות עדכנית.
מרבית התקציב השיווקי של המהלך מושקע בדיגיטל, במטרה להגיע לאמהות בנות דור המילניום.

כתבות נוספות