רשת קוסמטיקה מקימה אזור לבדיקת מותגים חדשים

יותר ויותר קמעונאים מסביב לעולם מפתחים קונספטים קמעונאיים המאפשרים להם להציג לצרכנים מותגים חדשים ללא שהם נדרשים להחזקת מלאים

פורסם בתאריך: 05/02/2019, גיליון 1956

רשת מוצרי הקוסמטיקה הוותיקה Cos Bar, הפעילה בדרום ארצות הברית ומשווקת ב-20 הסניפים שלה מגוון של מותגי יוקרה בתחום, השיקה לאחרונה אזור מיוחד במסגרתו היא בודקת מותגים חדשים, במטרה לדעת האם הם מתאימים ללקוחות הרשת.

 

היוזמה, תחת השם Cos Bar Lab, כוללת תצוגות פנים חנותיות שיציגו בכל זמן נתון שלושה מותגים חדשים שאינם נמצאים באופן קבוע בחנויות הרשת. בשלב הראשון תבדוק הרשת מותגים חדשים מתחום טיפוח השער והטיפוח הכללי, אך בעתיד היא מתכננת לבדוק את ההתאמה של מותגים בקטגוריות נוספות. מותגים שירשמו הצלחה במסגרת הפיילוט יזכו להיכנס לכלל חנויות הרשת ולהצטרף לשאר המותגים הנמכרים באופן קבוע בסניפים שלה.

 

Cos Bar Lab. הצרכנים מחליטים
Cos Bar Lab. הצרכנים מחליטים

הרשת, שהוקמה ב-1976, זוכה בשנים האחרונות לתחרות גוברת מצידן של רשתות חדשות בארצות הברית כגון SephoraUlta ואחרות. נכון ל-2017, הרשת בידלה את עצמה בעזרת שירות לקוחות שמאופיין ברמה גבוהה במיוחד, והיא נתפסה כמקום בו הידוענים הולכים לחפש מוצרי קוסמטיקה איכותיים.

 

רשתות נוספות בתחומים אחרים הולכות לכיוון של פורמטים קמעונאים המאפשרים לצרכנים לנסות מותגים חדשים. כך למשל, רשת בתי הכלבו מייסיס חברה לאחרונה לחברת b8ta שפיתחה קונספט קמעונאי חדש להצגה וניסוי של גאדג'טים חדשים בתחום האלקטרוניקה.

 

רשת ה"עשה זאת בעצמך" Ace רכשה בשנת 2017 את חברת The Grommet, המציעה ליזמים להציג פיתוחים טכנולוגיים לשוק הצרכני באתר האינטרנט שלה.

כתבות נוספות