קמעונאית האופנה הבריטית SUPERDRY נכנסת לישראל

בשנת 2017 ייפתחו 3 חנויות של המותג ובתוך 3 שנים ייפתחו 12 חנויות בפריסה ארצית

פורסם בתאריך: 27/12/2016, גיליון 1854

'אלפא אקססוריז', חברת הבת של קבוצת 'אלפא קוסמטיקה', מרחיבה את פורטפוליו הרשתות הבינלאומיות שלה עם קבלת הזיכיון הבלעדי לפתיחת רשת חנויות Superdry בישראל. מותג האופנה לנשים וגברים Superdry פעיל ב-45 מדינות בעולם עם למעלה מ-600 נקודות מכירה,  וידוע בשיתופי הפעולה שלו עם כוכבים בינלאומיים כגון דיוויד בקהאם, מיילי סיירוס, טיילור סוויפט ועוד.

3 חנויות חדשות של המותג
3 חנויות חדשות של המותג
לדברי רונן שמיר, מנכ"ל קבוצת אלפא קוסמטיקה "במהלך שלוש השנים הקרובות ייפתחו בישראל 12 חנויות בפריסה ארצית בהשקעה של כ-30 מיליון ש"ח. במהלך 2017, ייפתחו בישראל שלוש החנויות הראשונות של המותג בשטח של כ-300 מ"ר בממוצע כל אחת".

השקעה של כ-30 מיליון ש``ח
השקעה של כ-30 מיליון ש"ח
החנויות יציעו בגדי נשים, בגדי גברים, בגדי ספורט, קולקציית IDRIS (קולקציית פרמיום לגברים), קולקציית סקי, ג'ינסים, נעליים ואקססוריז (שעונים ומשקפי שמש) בטווחי מחירים זהים למחירים שבהם נמכרים הפריטים באירופה.

12 חנויות בפריסה ארצית תוך 3 שנים
12 חנויות בפריסה ארצית תוך 3 שנים
Superdry הינו מותג אופנה בריטי אשר נוסד בשנת 2003 על ידי Julian Dunkerton שחבר למעצב James Holder לאחר נסיעת השראה לטוקיו. 
אלפא אקססוריז' הינה חברת בת של 'אלפא תכשיטים' הנמצאת בבעלות 'אלפא קוסמטיקה', ומחזיקה בזיכיון למותג התיקים והאביזרים TOUS, מותג התיקים הצרפתי LONGCHAMP ודסיגואל הספרדי.
'אלפא קוסמטיקה' הינה חברה בבעלות פרטית שנוסדה ב-1933 על ידי משפחת ברנד. החברה מייצרת, מייבאת ומשווקת מוצרי קוסמטיקה וטואלטיקה רבים וביניהם: שאנל, ג'יבנשי, טרי מוגלר, אליזבת ארדן, ניוואה, קלרינס, מאמ ועוד. 

כתבות נוספות