AT&T נגד סטארבקס: היכן הצרכנים יעדיפו לשבת?

חברת התקשורת תקים מתחמי עבודה לצרכנים שעובדים מחוץ למשרד ולבית, ותנסה להתחרות בתחום לרשת בתי הקפה הפופולרית

פורסם בתאריך: 03/10/2018, גיליון 1938

עבור מי שלא משתמש באייפון של אפל, ההגעה לחנויות הסלולר מצטמצמת לרוב בקניית מכשיר חדש או לתיקון או שדרוג של מכשירים קיימים. אבל עכשיו, חברת התקשורת AT&T עורכת פיילוט לקונספט חדש שנועד להפוך את חנויות הסלולר למקום מפגש ליזמים, אנשים שעובדים מחוץ למשרד וצרכנים שמחפשים להעביר זמן איכות מחוץ לבית. זאת, ללא קשר אם הם לקוחות של החברה.

 

החנות החדשה, המשתרעת על שטח של 300 מטר רבוע, כוללת אינטרנט מהיר במיוחד, חדרי מפגש, מתחמי עבודה ומקומות למפגשים חברתיים. בנוסף, כולל המתחם בית קפה איכותי המופעל בשיתוף יזם מקומי ומתופעל על ידי רובוטים.

 

כמו כן, המבקרים במתחם יוכלו לרכוש ממוצרי התקשורת של החברה באמצעות מסך מגע ענק המוצב במקום, ולאחר מכן לאסוף את ההזמנה בכל אחת מהחנויות של חברת התקשורת.

 

המתחם של AT&T. תחרות ישירה בסטארבקס?
המתחם של AT&T. תחרות ישירה בסטארבקס?

AT&T היא כמובן אינה החברה היחידה המנסה ליצור לעצמה הזדמנויות בעקבות המגמה של צרכנים שעובדים מחוץ למשרד. כך למשל, רשת הציוד המשרדי אופיס דיפו השיקה לאחרונה קונספט חדש בשם BizBox. גם כאן מדובר במתחם עבודה משותף המספק למבקרים עצות בנושאים טכניים, כמו גם מגוון שירותים משרדיים.

 

הקונספט החדש של AT&T מהווה כמובן תחרות ישירה למקום הפופולרי ביותר לאנשים בארצות הברית שעובדים מחוץ למשרד - הסניפים של רשת סטארבקס.  ב- AT&Tמתעתדים לפתוח עד אלף חנויות בקונספט החדש עד לסוף שנת 2019.


כתבות נוספות