במקום פחיות שתייה: מה עושים תכשיטי יוקרה במכונה אוטומטית?

מותג אקססוריז ניו יורקי מציב תכשיטי כסף ויהלומים בתוך מכונת ממכר אוטומטית הממוקמת בנקודות שונות ברחבי העיר

פורסם בתאריך: 13/02/2019, גיליון 1957

לקוחות המבקרים בחנות הדגל של מותג התיקים והאקססוריז MZ Wallace בסוהו של ניו יורק זכו לאחרונה לראות מכונת ממכר אוטומטית המוצבת בתוך החנות. אך במקום להציע פחיות שתייה בעלות של שני דולרים, המכונה הזאת מציעה מגוון תכשיטי כסף במחירים הנעים בין 130 דולר ל-1,793 דולר לתכשיט כסף משובץ יהלומים.

 

על מכונת האוטומת החדשה אחראית מרלה אהרון, בעלת מותג התכשיטים הנושא את שמה וידוע בעיקר בזכות מנעולי הקרבונר היוקרתיים שלו העשויים מחומרים כגון פלטיניום וזהב ומעוטרים באבני חן. הרעיון המרכזי מאחורי המותג הוא הכנסת יוקרה לפריטים פשוטים יחסית, ולכן נבחר השילוב של אקססוריז יקרים במכונת ממכר אוטומטית.

 

אוטומט התכשיטים. יוקרה בלחיצת כפתור
אוטומט התכשיטים. יוקרה בלחיצת כפתור

צרכנים יכולים לבחור את האקססוריז החביב עליהם באמצעות מסך מגע, לשלם באמצעות כרטיס אשראי ולקבל אותו כשהוא ארוז בקופסה כתומה ויוקרתית. לפני שהמכונה הוצבה בחנות בסוהו היא מוקמה במוזיאון ברוקלין ובמלון William Vale. המכונה זכתה לאינספור צילומים ששותפו ברשתות החברתיות.

 

החיבור עם המותג MZ Wallace הוא טבעי, משום שגם הוא מציכ אביזרי יוקרה המשלבים שימושיות, כמו למשל תיק נשים המותאם למוט הגרירה של הטרולי, או תיק גב קליל ועמיד לגשם. "שיתוף הפעולה עם מארלה הוא טבעים עבורנו כחלק מהתמיכה המתמשכת בנשים יזמיות", אמרה לוסי אוסטיס, שותפה במותג MZ Wallace.

 

כתבות נוספות