אימון העובדים הווירטואלי של וולמארט מתפשט לכל סניפי הרשת

עד היום נעשה שימוש בטכנולוגיה רק באקדמיה של הקמעונאית, אבל כעת היא נכנסת לשימוש בכל אחד מאלפי הסניפים שלה

פורסם בתאריך: 03/10/2018, גיליון 1938

רשת השיווק וולמארט הודיע בשבוע שעבר כי היא תשתמש בטכנולוגיה של מציאות מדומה (VR) כדי לאמן את העובדים בכל אחד מסניפי הרשת שלה. דרק בלץ', המומחה שמייעץ לרשת בשילוב טכנולוגית ה-VR במערך ההדרכה שלה, אמר בראיון שנתן לרשת CNBC כי הוא מקווה שהטמעת הטכנולוגיה במערך ההדרכה תאפשר כבר בעתיד הקרוב לעשות בה שימוש למטרות שיווקיות של הרשת.

 

ה-VR של וולמארט. בקרוב גם לצרכנים
ה-VR של וולמארט. בקרוב גם לצרכנים

בלץ', מנכ"ל ומייסד חברת STRIVR Labs, עובד בשיתוף פעולה עם וולמארט במטרה להטמיע את קסדות ה-VR של אוקלוס במערך ההדרכה של החברה. בשנים האחרונות כבר משתמשת הרשת בטכנולוגיה על מנת לאמן מנהלים בכירים במרכז ההדרכה שלה. כעת, כאמור, הכוונה היא להטמיע את הטכנולוגיה בכל אחד מסניפי הרשת ולספק בעזרתה הדרכות למגוון גדול של עובדים, החל מקופאים ועד למנהלים זוטרים.

 

"אנחנו מאמינים כי הכרות אישית על בסיס יומיומי של העובדים עם טכנולוגית המציאות המדומה תאפשר מעבר מהיר של הטכנולוגיה לצד הצרכני-שיווקי של הרשת", אמר בלץ'.

כתבות נוספות