ארוחות שף לכלבים: Petco פתחה מטבח ענק לחיות מחמד

רשת החנויות משתפת פעולה עם מותג מזון יוקרתי ומציעה ארוחות בריאות מותאמות אישית להולכים על ארבע

פורסם בתאריך: 04/06/2019, גיליון 1971

הרשת לאספקת מזון ושאר אביזרים לחיות מחמד, Petco, פתחה לאחרונה מטבח בריאותי ענק בחנות הדגל שלה בעיר ניו יורק בשיתוף מותג המזון לכלבים JustFoodForDogs. במטבח, שפים מנוסים יבשלו ארוחות גורמה לכלבים.

 

JustFoodForDogs שהוקמה ב-2010 כבר מפעילה 10 מטבחים דומים, במיוחד בחוף המערבי של ארצות הברית. רשת Petco מוכרת את המזון של JustFoodForDogs בחלק גדול מהסניפים שהיא מפעילה.

 

המזונות של JustFoodForDogs מפותחים על ידי צוות של ווטרינרים, והם עומדים בסטנדרטים של מזון לבני אדם, עם התאמה לדיאטה הנדרשת לחיות מחמד. החברה גם יכולה להתאים דיאטות מיוחדות לכל חיית מחמד, כשארוחה מלאה עומדת על מחיר של בין 6 ל-12 דולר. המנות כוללות שילובים כמו בשר בקר עם תפוחי אדמה צלויים, עוף עם אורז ועוד.

 

המטבח מאובזר בסטנדרטים של מטבחים מובילים והוא יכול לספק כמות גדולה של ארוחות בכל אחד מימי השבוע. במקביל, מומחים לתזונת חיות מחמד ישהו בסניפים במהלך מבצע הקד"מ ויעזרו ללקוחות להתאים דיאטה עבור חיית המחמד שלהם.

 

המטבח ב-Petco. טרנד הבריאות מגיע לחיות המחמד
המטבח ב-Petco. טרנד הבריאות מגיע לחיות המחמד

ההוצאה על חיות מחמד בארצות הברית גדלה פי שניים בין השנים 2005 ל-2018, בעיקר הודות לבני דור המילניום שמשקיעים רבות בחיות המחמד שלהם. כך עלה מנתונים של ההתאחדות האמריקנית למוצרים לחיות מחמד.

 

המגמה של צריכת מזונות בריאים יותר עבור חיות המחמד תופסת תאוצה במקביל לצריכת מזון בריא יותר בקרב בעליהם של החיות. "היכולת להציע ללקוחות שלנו ארוחות מוכנות לחיות מחמד, המבושלות במטבח פתוח מול עיניהם, היא דבר חדש ומבטיח עבורנו", אמר ניק קונט, המנהל המסחרי של הרשת.

 

Petco היא הקמעונאית הגדולה הראשונה שהוציאה מהסניפים שלה מזונות לחיות מחמד הכוללים צבעי מאכל ותוספים נוספים שמזיקים לבריאותם. המוצרים שהוצאו מהחנויות הכניסו לרשת 100 מיליון דולר במכירות שנתיות, מתוך מחזור של 4 מיליארד דולר של הרשת. שתי החברות מתכננות לפתוח מטבחים דומים במיקומים נוספים במהלך השנים הבאות.

כתבות נוספות