טימברלנד לוקחת את החוויה לגבהים חדשים

במסגרת קונספט קמעונאי חדש, עיצוב חנות הדגל של החברה בפנסילבניה ישתנה לחלוטין מדי שישה שבועות

פורסם בתאריך: 29/08/2017, גיליון 1886

מותג הנעליים הפופולארי טימברלנד השיק לאחרונה מהלך פנים חנותי שנועד לחזק את תפיסת המותג ולהציג את קווי המוצרים שלו בצורה חווייתית.

ה-Tree Lab. לצרכנים מחפשי חוויות
ה-Tree Lab. לצרכנים מחפשי חוויות
בתחילת החודש פתח המותג קונספט חדש בשם Tree Lab באחת מחנויות הדגל שלו, הממוקמת בקניון מרכזי במדינת פנסילבניה. במסגרת הקונספט החדש תלבש החנות בכל שישה שבועות מראה שונה לחלוטין, ותתמקד בכל פעם בקו מוצרים אחר של היצרנית.
הקונספט הראשון מוצג בימים אלו תחת השם "Streetology”, ומציג מגוון מוצרים וטכנולוגיות של החברה הממוקדים בסביבה האורבנית. שישה שבועות מאוחר יותר, במחצית חודש ספטמבר, תשתנה החנות לחלוטין תחת הקונספט “SHEvolution” הממוקד בנעלי נשים בלבד. בחודש נובמבר תתאים החנות את הקונספט שלה לתקופת החגים.
בעולם הקמעונאי המאתגר של השנים האחרונות, חוויית הלקוח היא אחת הדרכים המוצלחות יותר להביא את הלקוחות לחנויות הפיזיות - אולם לעיתים משקיעות הרשתות בתחום סכומים גדולים מדי, ומתקשות להשיג החזר להשקעה. במקרה של טימברלנד, אימוץ קונספט חדש כל שישה שבועות הוא פרויקט לוגיסטי סבוך, שבוודאי יהיה קשה לשמור עליו לאורך זמן.
טימברלנד אינה קמעונאית ההנעלה היחידה שמשקיעה סכומי עתק בחוויה הפנים חנותית. בשנה שעברה השיקה נייקי חנות דגל בסוהו של ניו יורק, הכוללת מגרש כדורסל משולב חיישנים המציגים את ביצועי הנעליים שעל המגרש על מסך גדול. בחנות ניתן למצוא גם דגמים ייחודיים הנמכרים באופן בלעדי במקום.

כתבות נוספות