לא רק משקאות וחטיפים: הגרביים בדרך למכונות האוטומטיות

המותג Sock Spot, שפעל עד היום רק באינטרנט, רוצה להתרחב לעולם הפיזי באמצעות מכונות ממכר משוכללות


פורסם בתאריך: 13/08/2019, גיליון 1981

קמעונאית הגרביים המקוונת Sock Spot רוצה להגדיל את החשיפה שלה לצרכנים באמצעות פרישה רחבה של מכונות אוטומטיות לגרביים. יחידת הממכר הראשונה כבר החלה את הפיילוט שלה בקניון בסן פרנסיסקו. 


בן וויליאמס, מנכ"ל מותג הגרביים, אמר שהשימוש במכונות ממכר אוטומוטיות מאפשר גם למותגים קטנים יחסית להיכנס לשוק החנויות הפיזיות בקלות יחסית.

 

Sock Spot. חוויה חוצת ערוצים
Sock Spot. חוויה חוצת ערוצים


מכונות הממכר החדשות של מותג הגרבים כוללות מסך מגע ואפשרות להוסיף מוצרים לעגלה, על מנת לאפשר רכישת כמה מוצרים בהזמנה אחת. המכונה מאפשרת תשלום באשראי או במגוון ארנקים דיגיטליים, אבל היא אינה מאפשרת תשלום במזומן.

 

"בהמשך המכונות שלנו ישתכללו ויספקו חוויה אינטראקטיבית עשירה יותר לצד מגוון מוצרים גדול יותר", אמר וויליאמס. המטרה, לדבריו, היא ליצור חוויה אחידה בחנות המקוונת של המותג ובמכונות הממכר האוטומטיות.

 

כתבות נוספות