לומדים את הלקוח: הצלחה לתוכנית הנאמנות הלא מחייבת של טארגט

הרשת מעודדת את הצרכנים להירשם למועדון חברים ללא תשלום, במטרה לקבל דאטה טובה יותר ולשמור על לקוחות נאמנים

פורסם בתאריך: 26/02/2019, גיליון 1959

תוכנית נאמנות חינמית של רשת השיווק טארגט, שפיילוט שלה הושק לפני 10 חודשים בטקסס, הצליחה מעבר למצופה, והרשת הודיעה החודש שהיא מרחיבה אותו לשווקים נוספים. הרשת דיווחה כי מאות אלפי לקוחות נרשמו לפיילוט של התוכנית בצפון טקסס ונרשמו במסגרתה קניות בשווי של מיליוני דולר.

 

התוכנית, תחת השם Target Circle, מציעה לחברים הנחה של אחוז אחד לקניות עתידיות, כמו גם משלוח מהחנות ביום המחרת. חברות בתוכנית החינמית מאפשרת לחברים גם להכריע באיזה ארגון צדקה מקומי תתמוך הרשת במהלך החודש ותתרום לו אחוז מההכנסות. "התוכנית החדשה מציעה יתרונות נוספים ללקוחות שלנו ותביא לקוחות חדשים", אמר ריק גומז, סגן נשיא לשיווק ומנהל דיגיטל ראשי ברשת השיווק.

 

Target Circle. הנחות תמורת נתונים
Target Circle. הנחות תמורת נתונים

היתרון הראשי של התוכנית עבור טארגט הוא היכולת לאסוף נתונים טובים יותר מהצרכנים. כבר כיום הרשת מקבלת נתונים טובים מלקוחות שמחזיקים בכרטיס האשראי הפרטי שלה REDcard, המציע 5% הנחה בכל רכישה (לקוחות יכולים להיות מנויים גם לכרטיס האשראי וגם לתוכנית הנאמנות, אבל הם לא יקבלו כפל הנחות).

 

"אנחנו בונים מערכת יחסים טובה יותר עם האורחים שלנו ומציעים להם את הדרך הפרסונלית ביותר לקנות בטארגט, תוך שאנחנו מעודדים אותם לחזור אלינו שוב ושוב", אמר גומז.


כתבות נוספות