מלחמת ההישרדות היצירתית של מותגי היוקרה

דעיכת הקניונים בארה"ב מאלצת את מותגי היוקרה לספק שירותים יצירתיים במיוחד. אם תקנו בראלף לורן תקבלו טרמפ הביתה, ורשת כלבו יוקרתית תשלח קניין ישר אליכם 

פורסם בתאריך: 30/11/2016, גיליון 1850

דעיכת רשתות השיווק והקניונים האמריקאים, לצד שינויים בדפוסי הקנייה של הצרכנים, מייצרים מציאות שונה ומאתגרת עבור מותגי היוקרה בארה"ב, שנדרשים להסתגל במהירות ולהמציא עצמם מחדש.
כך למשל, בחנות הדגל של מותג האופנה ראלף לורן במנהטן החלו להציע ללקוחות הסעה לביתם במכונית יוקרתית עם תום הקנייה. על פי הערכות, השירות עשוי להתרחב בקרוב לחנויות נוספות של המותג בארצות הברית.

Saks Fifth Avenue. לפנק, לפנק, לפנק
Saks Fifth Avenue. לפנק, לפנק, לפנק
רשת חנויות הכלבו היוקרתית Saks Fifth Avenue הרחיבה לאחרונה את שירות הקניין האישי שלה, ומציעה ללקוחות לקבל את השירות בביתם, במשרד או במלון. 
השירותים פונים אמנם למספר קטן יחסית של צרכנים, אך מהווים חלק ממגמה רחבה יותר במסגרתה מנסים הקמעונאים להציע ללקוחות הפוטנציאלים שלהם חוויה משלימה למוצרים שהם רוכשים.

כתבות נוספות