' />

רק בריאות: המוצרים החדשים הטובים ביותר לך ולתינוק

החיתול השווה, הוויטמינים הטובים לילדים והג'ל לטיפול מקומי בכאב אלו רק חלק מהמוצרים שזכו בפרס מוצר השנה – בחירת הצרכנים 2020 בקטגוריית התינוקות והבריאות. זו רשימת הזוכים המלאה

פורסם בתאריך: 31/03/2020, גיליון מיוחד

הורים צעירים לתינוקות חדשים רוצים עבורם רק את הטוב ביותר. זה טבעי וזה נכון. מהצד השני, גם להורים מגיע ליהנות ממוצרים שיסייעו להם לשמור על בריאותם (גם בשביל הילדים, כמובן). קבלו את רשימת המוצרים שהצרכנים הכתירו כזוכים בפרס מוצר השנה 2020 בקטגוריית התינוקות והבריאות.

 


וולטרן אמולג'ל 1% עם הפקק המיוחד לשמירה על ידיים נקיות

ג'ל לטיפול מקומי בכאב, דלקת ונפיחות עם פקק בעיצוב מיוחד שמאפשר לשמור על הידיים נקיות. פשוט מסובבים, פותחים ומורחים ישירות על אזור הכאב. הג'ל מקרר ונעים למגע, אינו שומני ואינו מכתים.



סדרת האגיס אקסטרה קר

חיתולים עם כריות ספיגה רכות המרחיקות את הנוזלים מהגוף ומספקות הגנה על העור. החיתולים עשויים מחומרים רכים במיוחד, בעלי סמן רטיבות וכיס אחורי ללכידת יציאות רכות.



סדרת "מגע של כותנה" של ג'ונסונס

מוצרי טיפוח לעור התינוק בעלי נוסחה עדינה במיוחד בשילוב כותנה להגנה על העור מיובש ובעלי איזון חומציות לעורו הרגיש של היילוד. הסדרה מוכחת מחקרית כמתאימה לתינוקות מיום הלידה.



ד"ר פישר סדרת קידס מולטי ויטמין

תכשירי רחצה לילדים, מועשרים בקומפלקס המכיל 5 ויטמינים, למראה עור ושיער בריא ולחוויית מקלחת מפנקת במיוחד. בעלי ערך מוסף לשמירה מרבית על היגיינת הילדים.



מברשת השיניים Green Clean של ג'ורדן

לשמור על השיניים ובו זמנית גם על הסביבה: מברשת השיניים Green Clean של ג'ורדן מעניקה ניקוי יסודי ומיוצרת מחומרים ממוחזרים ומתכלים מהאריזה ועד הסיבים.



סדרת ויטמינים לילדים Be Better

ויטמינים לילדים בטעמים שהם אוהבים ובמחיר נגיש. בסדרה: מולטי ויטמין, מגה מולטי ויטמין, ויטמין C, חורף פלוס ופרוביוטיקה. שומרים על הבריאות של הקטנטנים לאורך כל השנה.



מוצרי קולגן Boost

אבקות קולגן בשקיות אישיות היוצרות משקה לטיפוח מבפנים. המוצרים מבוססים על קולגן פטנטי ייחודי, התורם למראה צעיר וזוהר. האבקה מתמוססת בקלות במשקאות קרים וחמים והיא ללא טעם וריח.



תלת אופן LIKI של שילב

תלת אופן איכותי ומלא בסטייל, מתקפל, נוח וקומפקטי בהרכבה פשוטה. בעל שלדה מחוזקת ואפשרויות בחירה במערכות היגוי והנעה. עיצוב אלגנטי, מודרני ובוגר.



סדרת DRYFIX של Life

סדרת מוצרי טיפוח מקיפה לעור יבש, עדין, מגורה ומתקלף. בסדרה מוצרים לכפות הרגליים, תחליב גוף, קרם ידיים, משחה לשפתיים ותרחיץ טיפולי.



סדרת Always Platinum

תחבושות היגייניות המספקות נוחות לצד הגנה. התחבושות פותחו בטכנולוגיה מיוחדת שמספקת שכבת ספיגה כפולה ומחוזקת למניעת דליפות.



סדרת תחבושות דיפנד אקטיב פיט לבריחת שתן

תחבושת עם כנפיים לבריחת שתן המותאמת ומעוצבת למבנה הגוף הנשי להענקת תחושת ביטחון. מספקת עד 100% הגנה שמתאימה לפעילות ולתנועה בדרגות משתנות.


כתבות נוספות