"78% מהצרכנים הישראלים נחשפו ללוגו מוצר השנה על אריזות ובפרסומות"
גיליון דצמבר 2017
עוד עלה מהסקר, כי למעלה מ-60% מהנשאלים היו מעדיפים לבחור במוצר או
שירות שזכו בפרס מוצר השנה אם היו עומדים בפני בחירה מול מוצר או שירות ללא הלוגו.
בנוסף, כ-55% מהצרכנים שרכשו מוצר או שירות זוכים, העידו כי הלוגו השפיע על בחירתם
במוצר זה.
כיום, ניתן למצוא על המדפים אריזות
רבות של זוכי 2017, שמנצלות את עוצמתו של הלוגו, ומציגות אותו על האריזות, כפי
שניתן לראות בגלריית התמונות בהמשך הידיעה. בין השאר, עלו
השנה על המדפים אריזות עם לוגו של החברות: רבלון, נוטלה, ניוואה, גלידות נסטלה,
ד"ר פישר, טמבור, שופרסל, מחלבות גד, פסטה נונה,
ליסטרין, SC Johnson, פוד אפיל ועוד.
ולא רק הצרכנים מעידים על ההשפעה של הלוגו על הרכישות שלהם. לדברי הזוכים, לוגו מוצר השנה על האריזה מבליט את המוצר בקטגוריה שלו ויוצר אצל הצרכנים העדפה ורצון להתנסות בו.
לדברי אבינועם ספיר, מנכ"ל טבע ישראל, הזכייה היא הבעת אמון של הצרכנים והכרה בפתרונות חדשניים. מנכ"ל תדיראן, משה ממרוד, אמר כי הזכייה היא תו שמשקף את אישור הצרכנים למהימנות וחדשנות המוצרים של החברה. מנהל אגף השיווק והדיגיטל של שופרסל, רונן בר שלום מחזק את דבריהם ומוסיף כי לוגו מוצר השנה יוצר בולטות על המדף, מסייע לצרכן לבחור במוצר הזוכה ומגדיל את המכירות.