האם האתר הידידותי לסביבה יעשה טוב ל-Zappos?

קמעונאית הנעליים המקוונת מרכזת עבור הצרכנים מגוון גדול של מותגים שעושים טוב לסביבה ולקהילה


פורסם בתאריך: 26/11/2019, גיליון 1993

ענקית הנעלים המקוונת Zappos, הודיעה שהיא משיקה תת אתר חדש בשם Goods for Good, שיכיל 150 מותגים ידידותיים לסביבה ולחברה.


באתר יוצגו מוצרים ממגוון קטגוריות: 

  • מוצרים טבעוניים המיוצרים ללא חומרים שהופקו מחלקי חיות, כמו למשל דבקים, המשמשים מרכיב חשוב בתעשיית ההנעלה.
  • מוצרים המחזירים לקהילה ומשפיעים עליה באופן חיובי, החל ממוצרים שמקצים חלק מההכנסות שלהם לצדקה ועד כאלו שמשפיעים באופן אמיתי על הסביבה והחברה במקום שבו הם מיוצרים.
  • מוצרים ברי-קיימא ידידותיים לסביבה, על פי סטנדרטים מחמירים.
  • מוצרים הכוללים חומרים אורגניים, כמו למשל כותנה אורגנית.
  • מוצרים המבוססים על חומרים ממוחזרים, כמו למשל בקבוקי פלסטיק.

 

נכון לעכשיו, ניתן למצוא באתר סיפורים מובילים של ארבעה מותגים שונים ובהם Fjällräven, Life Is Good, Tentree ו-Diff Eyewear.

 

Goods for Good. שיווק לצרכנים מודעים
Goods for Good. שיווק לצרכנים מודעים

"אנחנו יודעים שכל קנייה חשובה ללקוחות שלנו והם נלהבים לרכוש מוצרים שתורמים לטוב הכללי", אמר סטיבן באוטיסטה, האחראי על תחום התרומות לקהילה בקמעונאית ההנעלה המקוונת. לדבריו, המטרה מאחורי האתר החדש היא לשפר את חוויית הקנייה של הצרכנים שמחפשים מוצרים ידידותיים לחברה או לסביבה במקום אחד.

 

בספטמבר השיקה רשת השיווק Nordstrom אתר בשם Sustainable Style המציג גם הוא מגוון מוצרים ידידותיים לסביבה או מוצרים שנוצרו בתנאים של אחריות חברתית.

 

מספר גדול של מחקרים שנערכו בשנים האחרונות מראים כי הצרכנים, ובמיוחד בני דור ה-Z, מחפשים אחר מותגים הפועלים תחת סטנדרטים סביבתיים וחברתיים. ממחקר של חברת טכנולוגיית המידע CGS עלה, כי 47% מהצרכנים יהיו מוכנים לשלם יותר על מוצרים ברי קיימא.

 

מדוח של חברת Accenture עלה, כי 63% מהצרכנים בעולם מעדיפים לקנות מוצרים ממותגים שתורמים  לקהילה או לסביבה ועומדים מאחורי העקרונות שלהם, לעומת קניית מוצרים ממותגים שלא פועלים לפי סטנדרטים אלו.


כתבות נוספות