כך תגרמו ללקוחות שלכם לענות על סקרי שביעות רצון

חלק גדול מהצרכנים מוכן לשתף את הקמעונאים בחוויית הקנייה שלו, אך במרבית המקרים הקמעונאים אינם ערוכים לקבלת חוות הדעת בזמן אמת

פורסם בתאריך: 04/12/2018, גיליון 1947

44% מהצרכנים בארצות הברית, בריטניה ואוסטרליה אמרו כי הם אינם משלימים את סקרי שביעות הרצון של המשווקים. כך עולה מדוח חדש של חברת Medallia. באופן שאינו מפתיע, 57% מאלו שלא השלימו סקרי שביעות רצון אמרו כי הסיבה המרכזית לכך הייתה סקר ארוך מדי. צרכנים אחרים אמרו כי מטרת הסקר לא הייתה ברורה מספיק או שהם לא הבינו כיצד הסקר יוכל לעזור בשיפור חוויית השירות של המשווק או הקמעונאי.

 

צרכנים רבים שהשתתפו במחקר אמרו כי היו רוצים לראות סקרי שביעות רצון המעוצבים בצורה ויזואלית יותר. אחרים אמרו כי הם היו רוצים לקבל את האפשרות להוסיף לסקר שהם ממלאים תמונות, צילומי מסך והודעות קוליות.

 

כשאר נשאלו הקמעונאים והמשווקים שהשתתפו בסקר כיצד הם מבקשים לקבל פידבק מהלקוחות, 50% אמרו כי הם משתמשים במייל, 32% בטלפון, ו-28% אמרו כי הם מבצעים את הסקר במעמד הקנייה בחנות.

 

סקר שביעות רצון. הצרכנים מוכנים לעזור
סקר שביעות רצון. הצרכנים מוכנים לעזור

החלק הארי של הצרכנים שהשתתפו בסקר אמרו כי הם רוצים לתת את חוות הדעת שלהם קרוב ככל האפשר למעמד הרכישה. חלק מהצרכנים אף אמרו כי אם הייתה ניתנת להם האפשרות לחוות דעת בזמן אמת, הקמעונאים היו יכולים לחסוך ללקוחות הבאים שלהם עוגמת נפש, ולהם עצמם קבלה של ביקורות שליליות על חוויית הקנייה בחנות.

 

לסיכום, כתבו מחברי הסקר, כי "הצרכנים של היום רוצים לשתף את חוויית הקנייה שלהם עם הקמעונאים והמשווקים בזמן אמת, והם גם מצפים לקבל תמורה עבור חוות הדעת שהם מספקים".

כתבות נוספות