נפתחה ההרשמה לקבלת אות Superbrands על תרומה לקהילה בשיתוף ידיעות אחרונות

פרס התרומה לקהילה ע"ש פולה מוזס ז"ל יוענק בטקס העשור החגיגי של ארגון Superbrands בישראל ויקבל חשיפה מערכתית בעיתון ידיעות אחרונות

גיליון אוקטובר 2018

בימים אלה נפתחה ההרשמה להגשת מועמדות לקבלת אות המעורבות בקהילה של ארגון Superbrands הבינלאומי בשיתוף עם מערכת העיתון ידיעות אחרונות. 


אות ההצטיינות ע"ש פולה מוזס ז"ל יוענק למותג-העל - Superbrands - שהשיא תרומה משמעותית לקהילה ב-12 החודשים האחרונים. גם השנה, המועמדים לפרס יקבלו חשיפה מערכתית בעיתון ידיעות אחרונות.


כפולה מערכתית ב``ממון`` הציגה בשנה שעברה את הפרויקטים המועמדים
כפולה מערכתית ב"ממון" הציגה בשנה שעברה את הפרויקטים המועמדים


ההחלטה על הזוכה לשנת 2018 תתקבל על ידי ועדת ההיגוי של Superbrands, המורכבת מדקאנים של בתי ספר למנהל עסקים וראשי חוגים לשיווק, והאות יוענק על בימת הטקס השנתי של Superbrands שייערך ב-22/11/2018.



הזוכה של 2018: הפרויקט החינוכי של קסטרו
הזוכה של 2018: הפרויקט החינוכי של קסטרו

אות המעורבות בקהילה מוענק כחלק מהמחויבות ארוכת השנים של ארגון Superbrands לעודד את מותגי העל של ישראל לתרום לקהילה שבה הם פועלים. במסגרת זו נערכים פרויקטים משותפים עם ראשי ערים בפריפריה, ומתקיימים מפגשים של בני נוער מצטיינים מארגון יוניסטרים עם מנכ"לים ומנכ"ליות מובילים בישראל.


להגשת מועמדות לאות המעורבות בקהילה יש להיכנס ללינק באתר Superbrands Israel ולמלא את הפרטים הנדרשים. רק פרוקיטים שיוגשו עד ה-11/10/2018 על ידי Superbrands ייבחנו על ידי חברי הוועדה.


ההגשות וההשתתפות אינן כרוכות בתשלום.

כתבות נוספות