מסאז' וטיול וירטואלי: כך מנסה מותג טיפוח צרפתי להגיע לאמריקנים

המותג L’Occitane השיק חנות דגל חדשה בניו יורק במטרה למשוך את הצרכנים הצעירים באמצעות מגוון של טכנולוגיות ייחודיות

פורסם בתאריך: 04/09/2018, גיליון 1937

מותג הטיפוח הצרפתי L’Occitane השיק לאחרונה חנות דגל חדשנית בעיר ניו יורק, במטרה למשוך את תשומת הלב של המילניאלס ובני דור ה-Z.

 

בחנות הדגל של המותג ניתן למצוא חוויה של מציאות מדומה הלוקחת את המבקרים לסיבוב בבלון פורח בשמי דרום צרפת. חוויית מציאות מדומה נוספת מציעה לצרכנים לערוך טיול אופנים בנופים הפסטורליים של דרום צרפת. במקביל, בחנות ניתן למצוא מעסים המעניקים למבקרים מסאז' מפנק בכפות הידיים. החנות גם כוללת אזור לניסוי המוצרים שמעוצב בצורה ייחודית, כמו גם ספסלים הממוקמים תחת עץ ומעניקים אווירה כפרית.


החנות של L’Occitane. כי צעירים מחפשים חוויות
החנות של L’Occitane. כי צעירים מחפשים חוויות

לטענת אנשי המותג, החלק הארי של תכולת החנות והחוויות שהיא מציגה ישתנו מדי שלושה חודשים. "הצרכנים יוכלו לנסות ולבדוק את המוצרים שלנו באמצעות חוויה אמיתית ופורצת דרך", אמרה קריסטיאנה פולצ'ורני, מנהלת שיווק בצפון אמריקה ואחראית על תחום המסחר המקוון במותג. לדבריה, הכוונה היא ליצור חוויה ייחודית לכל צרכן שיבקר בחנות.

 

למותג יש כבר חנות דגל בניו יורק, אך הכוונה היא שהחנות החדשה תיצור "חוויית wow" משמעותית יותר עבור הצרכנים, שגם ישתפו אותה ברשתות החברתיות שלהם. במקביל, בחודש יוני השנה הודיעה החברה כי היא תחל לעשות שימוש בטכנולוגיה של בינה מלאכותית על מנת לספק חוויה פרסונלית יותר לצרכנים הקונים באתר הסחר המקוון שלה.

כתבות נוספות