הטבות בארץ ובחו"ל: Visa לוקחת את התשלומים צעד קדימה

Visa המשיכה השנה לקדם את החדשנות בתחום התשלומים עם שלל שיתופי פעולה, בהם עם TripAdvisor ואתר למטייל. במקביל, מיקד המותג את פעילותו השיווקית בישראל גם בקידום אתר הטבות התיירות שלו Tasti

פורסם בתאריך: 09/10/2018, גיליון 1939

Visa היא חברה גלובלית לטכנולוגיית תשלום, המחברת בין צרכנים, עסקים, מוסדות פיננסיים וממשלות ביותר מ-200 מדינות, ומאפשרת שימוש במטבע דיגיטלי במקום במזומן ובהמחאות. החזון הפשוט והבלתי מתפשר של Visa, שראשיתו בשנת 1958, תקף גם היום - לספק את הדרך הטובה ביותר לשלם ולקבל תשלום - לכולם, בכל מקום.

 

Visa מפעילה את אחת מרשתות סליקת התשלומים המתקדמות ביותר בעולם - VisaNet, המסוגלת לטפל במעל 65 אלף עסקאות בשנייה, תוך הגנה על הצרכנים מפני הונאות והבטחת התשלום לבתי העסק.

 

חדשנותה של Visa מאפשרת למוסדות הפיננסיים שעובדים בשיתוף עמה להציע לצרכנים יותר אפשרויות בחירה, כמו תשלום באמצעות חיוב מיידי, תשלום מראש באמצעות חיוב נטען (prepaid) או תשלום עתידי באמצעות מוצרי אשראי. בישראל מתבצעים יותר תשלומים דרך כרטיסי Visa מאשר בכל כרטיס אחר. Visa משתפת פעולה עם כל חברות האשראי ועם כל הבנקים בארץ.

 

תחרות הסטארטאפים Everywhere

Visa המשיכה השנה להעמיק את יחסיה עם קהילת המפתחים והסטארטאפים בישראל. במסגרת זו נערכו מספר רב של ימי עיון, כנסים והרצאות בהשתתפות בכירי החברה מחו"ל. באפריל 2017 הכריזה Visa העולמית כי היא מזמינה חברות סטארטאפ ופינטק חדשניות מ-19 מדינות אירופיות, ובכללן ישראל, להגיש הצעות לתחרות Everywhere לחדשנות בתחום התשלומים.

 

במסגרת התחרות, העניקה החברה פרסים כספיים של עד 50 אלף אירו, אשר יתמכו בתכנית פיתוח עם Visa או עם מוסדות פיננסיים שעובדים עם החברה. בנוסף, המועמדים הנבחרים קיבלו גישה ל-APIs של Visa באמצעות פלטפורמת הפיתוח שלה, וכן למנהלים בכירים ואנשי טכנולוגיה שינחו אותם ויסייעו להם להמשיך ולפתח את רעיונותיהם. בין שלוש הזוכות הגדולות בתחרות היו שתי חברות ישראליות, Bitemojo ו-Fly Money שזכו ב-25 אלף אירו כל אחת.



פרויקט Tasti

גם בשנה החולפת התמקדה פעילות השיווק המקומית של Visa בקידום אתר התיירות של החברה - Tasti (מלשון "טסתי" - www.tasti.co.il), המופעל על ידי איסתא. החברה הציעה ללקוחותיה הטבות שונות על בסיס חודשי, לרבות טיסות מוזלות לחו"ל, טיסות לאילת, הנחות בשכירת רכב, חבילות נופש וסקי וכן מוצרי נסיעות מגוונים.


החברה קידמה את הצעות התיירות שלה באמצעות ערוצי דיגיטל, פרסום חוצות ורדיו, והן קודמו באופן פעיל גם על ידי רבים משותפיה העסקיים של החברה בישראל. הטבות נוספות למחזיקי כרטיס Visa מתפרסמות באתר הרשמי של החברה בישראל.

 

שיתוף פעולה עם TripAdvisor

חברת Visa שיתפה פעולה עם אתר המלצות התיירות הפופולרי TripAdvisor בקמפיין בינלאומי לקידום העיר תל אביב כיעד מועדף, לצד ערים תיירותיות, גדולות ומובילות כמו לונדון, פריז, ניו יורק, רומא, אמסטרדם וברצלונה. במסגרת הקמפיין הוצעו הטבות ייחודיות למחזיקי Visa בהזמנת מלונות, במסעדות, באתרי תרבות ועוד.

 


תוכן ייעודי לנוסעים לחו"ל באתר "למטייל"

Visa יצאה בשיתוף פעולה תוכני עם אתר המטיילים הפופולרי למטייל, המציע מידע ועצות שימושיות למטיילים ישראלים בכל העולם. במסגרת זו Visa סיפקה סדרת כתבות תוכן מעולמות המשיקים לעסקי הליבה של החברה, ובהן טיפים לחיסכון בתקציב הטיול, מדריך לקניות ולארוחות משתלמות במסעדות, מדריך להחזרי מס על קניות, ועוד. הכתבות התמקדו בנוסעים לארה"ב, רוסיה וצרפת, וקודמו בקרב הקהלים הרלוונטיים גם בדיגיטל וברשתות החברתיות.

 

הטבות במסעדות בשיתוף עם טיולי

Visa יצרה שיתוף פעולה עם אתר טיולי מבית למטייל, במסגרתו עלה מתחם הטבות ייעודי למטיילים בישראל ובו המלצות למסעדות ומסלולים מאת עיתונאית האוכל והיועצת הקולינרית הילה אלפרט. במסגרת זו, מחזיקי Visa זכו להטבות ומחוות מיוחדות במיטב המסעדות שהשתתפו בפרויקט, ובהן כוס יין או קינוח חינם. בנוסף, לכל מסעדה שנבחרה הוצעו מסלולי טיול בסביבתה, על מנת לאפשר לגולשים לתכנן בנוחות ובקלות את הדרך.


סיפור המותג פורסם לראשונה במהדורת 2017 של ספר ה-Superbrands של ישראל. סיפורי מותג נוספים מתפרסמים במהדורה הדיגיטלית של הספר באתר ynet.

כתבות נוספות