מאמינה במצלמה: סמסונג שולחת את הסלפי לחלל ובחזרה
יצרנית הסמארטפונים השיקה מהלך קידום מכירות ייחודי שנועד לתקשר את יכולות הצילום האפיות של המכשיר החדש שלה
פורסם בתאריך: 29/10/2019, גיליון 1989
יצרנית הסמארטפונים סמסונג ממצבת את עצמה
במהלך השנים האחרונות כמובילת שוק בכל הקשור לצילומי סלפי. מהלך שהתחיל עם צילום
הסלפי הקבוצתי של אלן
דג'נרס במהלך טקסט חלוקת פרסי האוסקר. כעת, מתכננת החברה
לקחת את הסלפי עד לחלל החיצון ובחזרה.
הקמפיין, שהופק על ידי סוכנות הפרסום BBH עבור
סמסונג אירופה וסמנכ"ל השיווק החדש שלה, בנג'מין בראון, כולל בלון
מיוחד בגודל של חצי מגרש כדורגל שיכלול את הטלפון החדש של היצרנית, Galaxy
S10 5G , ויעלה לגובה של 64,900 רגל לתוך הסטרטוספרה.
במסגרת המהלך יישלחו תמונות סלפי של צרכנים לסמארטפון שנמצא בתוך הבלון, כאשר מצלמה נוספת תצלם את התמונות שמתקבלות במכשיר על רקע של צילום החלל שמתבצע במקביל בזמן אמת באמצעות הסמארטפון.
המהלך נתמך בשיתוף פעולה עם משפיענים ומובילי דעה שקיבלו את המכשיר החדש יחד עם הזמנה לכך שהסלפי שלהם יהיה הסלפי הראשון בחלל. במקביל, צרכנים "רגילים" יוכלו להירשם באתר מיוחד שהושק לצורך המהלך, במטרה שגם הסלפי שלהם יגיע לחלל.
"רצינו ליצור מהלך חדשני שיראה את יכולות הצילום המדהימות של המכשיר החדש" אמר וויל ליון, שותף בסוכנות הפרסום BBH לונדון. לדבריו, המהלך נועד "לשבור את האינטרנט" בתקופת הקניות העמוסה של לפני החגים.