מייסיס פותחת את הדלת גם למותגים קטנים

עבור תשלום חודשי וללא התחייבות, יכול עכשיו כל מותג קטן לפתוח אזור מכירה בסניפי רשת בתי הכלבו בפורמט של חנות-בתוך-חנות

פורסם בתאריך: 20/02/2018, גיליון 1910

רשת בתי הכלבו האמריקנית מייסיס השיקה לאחרונה קונספט קמעונאי חדש, במסגרתו היא מאפשרת למותגים חדשים להקים לעצמם חנויות פופ-אפ קטנות על רצפת המכירה בסניפים. היוזמה, תחת השם The Market @ Macy’s, היא למעשה פלטפורמה הכוללת בתוכה את כל מה שנדרש למותג להקים אזור מכירה בחנות, ללא הצורך בהתחייבות ארוכת טווח וללא העלויות הגדולות הנדרשות לפתיחת חנות מותג.

 

המודל העסקי של המיזם הוא פשוט, כאשר המותגים משלמים למייסיס עבור השכירות ושומרים את כל ההכנסות מהמכירות לעצמם. שכירת החנות מתבצעת למינימום של חודש אחד, כאשר המחירים משתנים בהתאם למיקום הסניף.

 

השוק של מייסיס. הזדמנות למותגים חדשים
השוק של מייסיס. הזדמנות למותגים חדשים

בנוסף, העובדים שהקצתה הרשת למיזם החדש יעזרו לאנשי המותגים שיצטרפו לשירות וידריכו אותם בכל מה שנדרש לדעת על תחום הקמעונאות והמכירה בחנות. כמו כן, החבילה שמציעה מייסיס למותגים כוללת גם פרסום באמצעות דואר אלקטרוני ללקוחות הרשת וקידום ברשתות החברתיות.

 

בשלב הראשון יושק השירות רק במספר סניפים של הרשת בערים מרכזיות כמו ניו יורק, לאס וגאס, לוס אנג'לס, דטרויט ופיטסבורג. לאחר תקופת פיילוט של שישה חודשים, תחליט הרשת אם להמשיך עם המיזם החדש גם בשאר הסניפים.

כתבות נוספות