בלי ידיים: גוגל משיקה את פיקסל 4 בעזרת פיצה

מהלך הקד"מ המיוחד של הרשת נועד לתקשר את היכולת של הסמארטפון החדש לפעול באמצעות מחוות ידיים וללא צורך במגע


פורסם בתאריך: 29/10/2019, גיליון 1989

בסוף החודש שעבר השיקה גוגל את הסמארטפון החדש שלה, פיקסל 4, ויצאה בשיתוף פעולה עם רשת הפיצריות דומינוס פיצה.

 

על מנת לתקשר את היכולת להפעיל את הטלפון החדש ללא הצורך בידיים, גוגל החליטה שהיא צריכה לאפשר לצרכנים לבדוק את השימושיות שלו בזמן שהם אוכלים פיצה. לפיכך, החברה שלחה למספר  לקוחות נבחרים בארצות הברית את המכשיר, כשהוא ארוז באריזת פיצה שהוכנה במיוחד עבור המהלך.

 

המכשירים נשלחו למשפיעני יוטיוב שהם גם משתמשי פיקסל, במטרה שיצלמו את עצמם פותחים את החבילה ומדגימים את השימוש במכשיר ואת התכונות החדשות שהוא מכיל, ובמיוחד את האופציה לתפעול ללא ידים באמצעות מחווה.


פיקסל 4. אוכלים ומתפעלים
פיקסל 4. אוכלים ומתפעלים

החבילה כללה גם הוראות למקבלים, כמו למשל לבקש מהסייען הקולי במכשיר לנגן את השיר“Invisible Touch” (בתרגום חופשי: מגע בלתי נראה), ואז להעביר את היד מעל המכשיר על מנת לעבור לשיר הבא. במקביל, גוגל שולחת את המכשיר החדש ל-5,000 אנשי מכירות של סמארטפונים, במטרה שיוכלו לנסות אותו ולהמליץ ללקוחות שמגיעים לחנות שלהם.

מהלכי הקידום הם חלק מהניסיון של גוגל לתקשר את העליונות הטכנולוגית של המכשיר החדש (מחירו בארצות הברית מתחיל ב-799 דולר), על מנת להוות תחרות במכשירים החדשים של סמסונג ואפל שהושקו גם כן בחודש שעבר.

 

המשלוח למשפיענים, שכלל גם פיצה אמיתית בנוסף לסמארטפון, כלל קופסה מיוחדת עליה נכתב המשפט: "חם, טרי וללא הצורך בשימוש בידיים". הטלפון הוכנס באזור בקופסא תחת הכותרת "תוספות פרימיום". המשפיענים שקיבלו את המכשיר התבקשו להתקין אותו ללא הצורך בשימוש בידיים, בזמן שהם אוכלים את הפיצה שהגיעה עם הסמארטפון החדש. קופסה נוספת במשלוח כללה מגוון של אביזרים משלימים לטלפון, כמו סוללה, כבל להטענה ועוד.

 

שיתוף הפעולה הוא חיוני גם עבור דומינוס, שנמצאת בתחרות גדולה עם חברות משלוחי המזון שתופסות תאוצה מסביב לעולם. אף על פי שהחברה מדווחת על המשך הצמיחה שלה, היא הואטה בצורה משמעותית ברבעון האחרון, לעומת הרבעון המקביל אשתקד.

כתבות נוספות