אמזון תשפר את דירוג האשראי של הצרכנים
פורסם בתאריך: 25/06/2019, גיליון 1974
הקמעונאית
המקוונת אמזון השיקה לאחרונה שירות חדש בשיתוף Synchrony, במטרה לאפשר לצרכנים בארצות
הברית ללא היסטוריית אשראי לבנות לעצמם היסטוריית אשראי חיובית באמצעות גילוי
אחריות צרכנית.
השירות החדש, Credit Builder, הוא למעשה כרטיס אשראי המאפשר למחזיקים בו קו אשראי קטן של בין מאה לאלף דולר, המזכיר תשלום פיקדון על שכר דירה, שמשמש את בעל הנכס לביטחון. מחזיקי הכרטיס אינם יכולים לעשות שימוש בפיקדון עד הרגע שהסטטוס בהיסטוריית האשראי שלהם משתנה למצב חיובי. לקוחות שהצטרפו לכרטיס החדש יהיו זכאים לכרטיס האשראי הראשי של אמזון לאחר מספר חודשים בתוכנית.
מנתונים רשמיים עלה, כי דירוג האשראי הממוצע של הצרכנים בארצות הברית הוא 700 נקודות, אבל 11.5% מהאוכלוסיה מדורגת בין 300 ל-549 נקודות. השירות החדש של אמזון כולל גם טיפים והדרכות שיכולים לעזור לצרכנים לשפר את דירוג האשראי שלהם.
בנוסף, החברים בתוכנית הפריים של אמזון יזכו לקבל במסגרתה החזרים כספיים על כל קנייה שנעשתה באמצעות הכרטיס החדש.