כבוד של מלכים: חוויית הנופש של הרודס

על מנת להעניק לאורחי ששת מלונות הרשת את חבילת האירוח המושלמת, בנוי מותג הרודס על ארבעה יסודות, המרכזים את סביבת המלון, פנים החדרים והשירותים הנלווים

פורסם בתאריך: 06/02/2018, גיליון 1908

רשת הרודס של מלונות פתאל הוקמה במטרה להעניק לאורחים חוויית אירוח מלכותית, המושתתת על ארבעה יסודות מרכזיים: לוקיישן מול הים, פינוקים לגוף ולנפש, חוויה קולינרית והשקעה בעיצוב פנים.

 

מותג מלונות היוקרה הרודס ("המלך הורדוס" באנגלית) משתייך לרשת מלונות פתאל, חברה ישראלית לניהול בתי מלון בבעלותו ובניהולו של המלונאי ואיש העסקים דוד פתאל. כמשתמע משם המותג, רשת הרודס הוקמה ומנוהלת על מנת להעניק לאורחים חוויית נופש מלכותית, המושתתת על ארבעה יסודות מרכזיים:

 

לוקיישן מנצח - הנהלת הרשת מאמינה כי חופשה מושלמת מתחילה במיקום מנצח. לכן, הוחלט להשיק את מלונות הרודס הממוקמים באילת, ים המלח, תל אביב והרצליה לצד חופי ים, כך שמכל אחד מהמלונות נשקף נוף של ים - הים האדום, ים המלח והים התיכון.

 

פינוקים לגוף ולנפש - המלונות ברשת מציעים לאורחים שירותים ומתקנים מפנקים לגוף ולנפש: היכלי ספא מפוארים עם תפריט טיפולים עשיר, בריכות מי מלח ובריכות מינרלים, מפלי מים קרים, ג'קוזי, סאונות, חדרי כושר מקצועיים, חמאם טורקי, טיפולים קוסמטיים ועשרות סוגי עיסויים.

 

חוויה קולינרית - תחום המזון ברשת מושקע ומוקפד, ומובילים אותו שפים מובילים בישראל.

 

עיצוב פנים - הרשת השקיעה משאבים רבים בכל הקשור בעיצוב החללים במלונות שעוצבו על ידי מעצבים בינלאומיים ידועים. ההשקעה בעיצוב הפנים של המלונות מתחילה כבר מהמצעים העשויים טקסטיל משובח, דרך החדרים המרווחים והסוויטות המרוהטות בקפידה, ועד לחללים הציבוריים המעוטרים ביצירות אמנות, חיפויי שיש, גופי תאורה ועוד.

 

תחת המותג פועלים שישה מלונות: שלושה באילת, אחד בים המלח, אחד בתל אביב ואחד בהרצליה. כולם תוכננו כך שיספקו לאורחים ולמבקרים חוויית נופש אולטימטיבית.

 



מלונות הרודס אילת

קומפלקס בתי מלון של רשת הרודס ממוקם בחוף הצפוני של אילת, סמוך לגבול עם ירדן. הוא כולל 454 חדרים, מתפרס על שטח של 40 דונם והמכילים שלושה מלונות צמודים:

 

הרודס ויטאליס - "ארמון ספא" יוקרתי, המעניק חוויית נופש אקסקלוסיבית, שלווה ואינטימית. הרודס ויטאליס מיועד לאירוח זוגות בלבד - ללא ילדים. המלון מכיל 53 חדרים בלבד וכולל מתחם ספא המציע טיפולי מרחצאות וטיפוח הגוף.

 

הרודס פאלאס - בהתאם לשמו, המלון הוא למעשה ה"ארמון" המרכזי של רשת מלונות הרודס. הוא כולל 297 חדרים ומיועד למשפחות המחפשות ליהנות מחופשה משפחתית באווירה מלכותית ומפוארת.

 

בין הרודס פאלאס להרודס ויטאליס מחבר גשר בקומה ה-11 של בתי המלון. הגשר משמש כטרקלין עסקי לאורחי הרודס. גשר נוסף מחבר בין הרודס פאלאס להרודס בוטיק ומאפשר לאורחי בתי המלון לעבור רגלית ממלון למלון.

 

הרודס בוטיק - מלון בוטיק שמותאם לזוגות ולמשפחות שמחפשות אירוח אישי ומפנק לצד מגוון פעילויות. במלון 104 חדרים וסוויטות, והוא משמש גם כמרכז כנסים ואירועים, ובו שבעה אולמות מרווחים ומצוידים העונים על צרכי הלקוחות.

 

מלון הרודס תל אביב

המלון השני של מותג המלונות הרודס נפתח בשנת 2011 ושוכן על שפת ימה של תל אביב. המלון, שהמבנה המקורי שלו הוקם כבר בשנת 1973, מעוצב בסגנון רומנטי המותאם ל"עיר הלבנה", כפי שתל אביב הייתה בשנות ה-30 של המאה הקודמת, בתקופת המנדט הבריטי. במלון 324 חדרי אירוח, אולמות כנסים ואירועים, מתחם בריאות וספא ועוד.

 

הרודס תל אביב מקים לתחייה את תל אביב הקטנה של שנות ה-30 מתקופת המנדט הבריטי. האווירה הרומנטית של העיר הלבנה ניכרת בכל מקום ובכל רגע.

 


מלון הרודס ים המלח

הרודס ים המלח הוא מלון ספא יוקרתי הממוקם על חוף ים המלח, ומאפשר לאורחים לחוות את קסמיו של ים המלח באופן יוקרתי ומפנק. במלון 223 חדרים, חוף ים פרטי, מתחם ספא, חדר כושר, בריכת שחייה, טרקלין VIP, ואולמות כנסים ואירועים.

 

המלון המחודש, שנפתח במאי 2013, עוצב על ידי המעצב הבינלאומי אנדראס נויידם, שקיבל את השראתו מסביבת המלון. בעיצוב המלון נעשה שימוש נרחב בצבעי ירוק, טורקיז, כחול, חום וזהב, לצד חומרי גלם מהסביבה הטבעית של המלון, כגון עץ, שיש ופסיפס. העיצוב כלל גם את מדי הצוות - טוגות בהירות. הספא עוצב כמרחצאות בהשראת העת העתיקה.

 

מלון הרודס הרצליה

הרודס הרצליה הוא מלון יוקרה שנפתח בשנת 2015 על אי מלאכותי במרינה של הרצליה. המלון תוכנן ועוצב על ידי האדריכלים אילן פיבקו ורני זיס, כולל מתחם ספא מפואר, חדר כושר, בריכת שחייה, אולמות כנסים ואירועים ועוד.

 

המלון כולל 252 חדרים, בהם 70 סוויטות, שחלקן נמכרו אך מושכרות לאורחים כחלק ממאגר החדרים של המלון. הרודס בהרצליה פונה לאנשי עסקים שמגיעים למתחם ההיי טק בהרצליה פיתוח וגם לנופשים ולמשפחות.

 

במלון יש בריכה חיצונית, מסעדה עם בר פתוח שבו מכינים את האוכל לעיני האורחים, בר סלטים על פי הזמנה, בר חלבי בקומת הלובי, ועוד.

 


דברים שלא ידעת על רשת הרודס

  • השם הרודס הוא תעתיק שמו באנגלית של המלך הורדוס.
  • הרשת כוללת שישה מלונות, בארבעה אזורי נופש ומציעה 1,223 חדרים.
  • כל המלונות של הרשת ממוקמים לצד חופי הים של ישראל: ים סוף, ים המלח והים התיכון.
  • מלון הרודס בהרצליה ממוקם על אי מלאכותי.

 

אבני דרך בחיי הרודס

1998 - המלון הראשון של רשת הרודס נפתח באילת.

2011 - רשת פתאל משיקה את מלון הרודס תל אביב.

2013 - נפתח מלון הרודס ים המלח.

2015 - נפתח מלון הרודס הרצליה.


סיפור המותג פורסם לראשונה במהדורת 2017 של ספר ה-Superbrands של ישראל. סיפורי מותג נוספים מתפרסמים במהדורה הדיגיטלית של הספר באתר ynet.

כתבות נוספות