היחיד מסוגו בעולם: השב"כ קיבל את אות ה-Superbrands

ראש השב"כ נדב ארגמן קיבל את הפרס לאחר שהארגון נבחר לרשימה היוקרתית של מותגי העל בישראל. השב"כ הוא הארגון הביטחוני היחיד מסוגו בעולם שנבחר על ידי תושבי מדינתו כמותג-על

פורסם בתאריך: 21/05/2019, גיליון 1969

נציג ארגון Superbrands העולמי בישראל, ערן יסעור, נפגש עם ראש שירות הביטחון הכללי, נדב ארגמן, והעניק לו רשמית את אות ה-Superbrands לאחר בחירתו של הארגון לרשימת מותגי העל שבחר הקהל בישראל בדירוג השנתי שהתפרסם בשבוע שעבר ובשנה הקודמת.

 

לדברי יסעור, בחירת הקהל בישראל בשב"כ כמותג-על בשנתיים האחרונות מגיעה בהמשך לפעילות הארגון בשלל נושאים עדכניים ומגוונים בדגש על יכולות סיכול טרור גבוהות, חדשנות וטכנולוגיה. יסעור הוסיף כי עצם הבחירה בשירות כמותג על בתחום הביטחון ממחישה עד כמה הציבור בישראל מייחס לשב"כ את תחושת הביטחון ואת ההישגים אל מול הלחימה בטרור.

 

במעמד הענקת האות, סיפר יסעור לארגמן כי מתוך עשרות רבות של מדינות בהם נבחרים ה-Suprebrands, אין בעולם ארגון ביטחוני במתכונת דומה לשב"כ אשר נבחר על ידי תושבי מדינתו כמותג-על. לדברי ארגמן, השב"כ פועל בשגרת יומו למען ביטחון אזרחי ישראל, והבחירה בארגון מלמדת כי הציבור בישראל מכיר ומוקיר את חלקו המרכזי של השירות בעשיה הביטחונית. כל זאת הוא פרי עמלם של העובדות והעובדים המצוינים בארגון, והתודה של הציבור ראויה להם.


ערן יסעור מעניק את אות ה-Superbrands לראש השב``כ  (צילום: סטודיו A)
ערן יסעור מעניק את אות ה-Superbrands לראש השב"כ (צילום: סטודיו A)


איך נבחרים ה-Superbrands?

בכל שנה, בכל מדינה, נערך מחקר מקיף בקרב הצרכנים אשר מדרגים את המותגים וקובעים מי ראוי בעיניהם להיות מוכתר בתואר "מותג על" בישראל ולהפוך ל-Superbrands. מותגים אינם צריכים לשלם על הגשת מועמדות או על הזכייה בתואר.

 

גם השנה, בשלב הראשון הרכיבו נציגי Superbrands בישראל את רשימת כל המותגים הפועלים במדינה: מוצרי צריכה ושירותים, מקומיים ובינלאומיים, ואפילו מגזר ציבורי ואנשים כדוגמת פוליטיקאים, אנשי תקשורת, אנשי עסקים ואמנים. בסך הכול, כללה הרשימה כ-2,900 מותגים.

 

בשלב השני, ניגש לפעולה צוות שופטים בראשות פרופ' יעקב הורניק מבית הספר למנהל עסקים באוניברסיטת תל אביב, המורכב מכ-130 מנכ“לים, סמנכ“לי שיווק, אנשי אקדמיה ופרסום מובילים. צוות השופטים ניפה ודירג את רשימת המותגים המלאה, כאשר רק המותגים שזכו מהשופטים בציונים גבוהים עלו לשלב מחקר הצרכנים.

 

בשלב השלישי נערך מחקר הצרכנים על ידי מכון המחקר IPSOS, שבמסגרתו דירגו הצרכנים בישראל את המותגים שעלו לגמר, ובחרו מי מתוכם הם Superbrands – מותגי-על.


 


כתבות נוספות