הרשת השיווקית: אינסטגרם הופכת לפלטפורמת קניות

הקונים והמותגים חייבים להפוך עצמם ליצרני תכנים איכותיים

פורסם בתאריך: 27/11/2018, גיליון 1946

פלטפורמות מקוונות מבוססות ויז'ואל, שבראשן כמובן אינסטגרם, עוזרות כבר כיום לקמעונאים להביא תנועה, לחזק את נראות המותג ולחזק מכירות בערוצים אחרים.

 

אחד מערוצי הצמיחה של הרשת החברתית אינסטגרם הוא הפוטנציאל הגדול להפוך את התמונות ל"מאפשרות קנייה". או, במילים אחרות, אהבתם את מה שראיתם בתמונה? לחצו כאן לקנייה.

 

78% מקמעונאי האופנה שפעילים באינסטגרם ו-41% ממותגי האופנה כבר משתמשים ביכולת לאפשר רכישה דרך תמונות שעולות לחשבון. כך עולה מנתונים של חברת המחקר גרטנר. זאת, לעומת רק 17% מהמותגים ו-29% מהקמעונאים המאפשרים רכישה דרך פייסבוק.


Burberry. אינסטגרם כערוץ מכירה ישירה
Burberry. אינסטגרם כערוץ מכירה ישירה

מותג קמעונאות האופנה Burberry השיק לאחרונה קמפיין אינסטגרם שנועד להגיע לקהל צעיר. ב-17 בחודש בכל חודש מציג המותג קולקציה מוגבלת רק לעוקבי האינסטגרם. הקולקציה מוצגת רק ל-24 שעות ולא ניתן יהיה לרכוש אותה בחנויות.

 

במהלך הקיץ החולף השיקה אינסטגרם את IGTV, סוג של ערוץ טלוויזיה התומך בתכנים ארוכים יותר, מה שיכול להיות ערוץ פרסום אידאלי למשווקים רבים.

 

בדיון שנערך בכנס Gartner L2 של גרטנר אמר סקוט לוקס, סגן נשיא לדיגיטל באתר אופנת העלית  Intermix, כי הקמעונאים חייבים לאמץ נקודת מבט של מוציאים לאור כשהם חושבים על הפקת תכנים ויזואליים, ואת זה לא ניתן להשיג בלי להשקיע בהפקה.

 

לוקס הזכיר כותרת למייל שקיבל בה נכתב כי אינסטגרם חיסל למעשה את מגזיני האופנה. לכן, הוא אמר, כי עכשיו על המשווקים ליצור את מגזיני האופנה. זה התוכן שאנחנו צרכים לייצר כדי להפיץ בערוצים האורגניים ובערוצים הממומנים והוא חייב להיות איכותי במיוחד.


כתבות נוספות