זאפוס יוצאת לדרכים

קמעונאית ההנעלה המקוונת עורכת מסע קידום לאורך ארצות הברית, במטרה להציג את המוצרים שלה ללקוחות פוטנציאליים

פורסם בתאריך: 28/02/2017, גיליון 1863

ענקית ההנעלה המקוונת זאפוס, שזכתה להצלחה בזכות שירות הלקוחות היוצא מהכלל שלה, יוצאת במהלך קידום מכירות שנועד להפגיש את המותג עם הצרכנים באופן בלתי אמצעי.

זאפוס. מתקרבת לצרכנים
זאפוס. מתקרבת לצרכנים
המהלך, תחת השם “Friends with Benefits Road Show”, נועד להפגיש את החברה עם הלקוחות הנאמנים שלה ולאפשר ללקוחות חדשים להכיר ולהתנסות במוצרים. "חוסר היכולת של הלקוחות לגעת במוצרים עצמם עלול להחליש את הקשר עם המותג", אמרה קריסטין ריצ'מר, מנהלת מותג זאפוס בראיון. לדבריה, "קשר ישיר עם הצרכנים היא אחת מהמטרות החשובות ביותר של המותג, ולכן היציאה לדרכים היא טבעית ומתכתבת עם ערכי הליבה שלנו - קמעונאות, קהילה, צדקה ותרבות".
במרכז המהלך תעמוד משאית ענק שתיסע בכל רחבי ארצות הברית למשך שנה, ותשמש למעשה כחדר תצוגה נייד. בכל מקום אליו תגיע המשאית ייערך הפנינג ענק, שיכלול פריטים של יצרנים מקומיים, מוזיקה ואוכל מקומי. בנוסף עורכת החברה שיתוף פעולה עם מקלטי אימוץ, שיגיעו לאירועים עם חיות מחמד למסירה.
כל ביקור בעיר יטופל בחברה כקמפיין בפני עצמו, כאשר המטרה היא אחת - לחזק את הקשר עם לקוחות ותיקים ולגייס לקוחות חדשים. "לא משנה אם מדובר במהלך מקוון או מהלך בעולם הפיזי, אנחנו תמיד שמים את השירות במרכז הפעילות", אמרה ריצ'מר.
כתבות נוספות