עד 60% הנחה: האאוטלטים של ארה"ב בדרך לאינטרנט
אתר חדש צפוי להביא לרשת את ההצעות החמות מקניוני העודפים ולהציע מותגים בהנחות ענק
פורסם בתאריך: 23/10/2019, גיליון 1988
מפעילת הקניונים הגדולה בארצות הברית, Simon
Property Group, חברה לאחרונה לחברת Rue Gilt
Groupe, מפעילת אתר המכירות Gilt,
במטרה להקים אתר ענק לחנויות אאוטלט, בדומה למרכזי האאוטלט בארצות הברית.
האתר, ShopPremiumOutlets.com,
שהושק מוקדם יותר החודש, כולל מעל ל-300 אלף מוצרים של 2,000 מותגים מובילים. קהל
היעד המרכזי של האתר הם חברי מועדון הלקוחות של קבוצת הקניונים, והוא מציע פריטים
של מותגים מובילים בעד 65% הנחה.
ב-Simon אומרים, כי האתר החדש ישווק לחברי מועדוני הלקוחות של קניוני הקבוצה, ועל פי נתונים של שתי החברות הן יכולות להגיע באמצעות דיוור ישיר ליותר מ-35 מיליון צרכנים.
"האחיזה שלנו בעולם האאוטלטים הפיזיים, בשיתוף היכולות המקוונות של RGG יאפשרו לנו להציע את הדילים הטובים ביותר על המותגים המובילים הן בעולם הפיזי והן בעולם המקוון", אמר דיויד סימון, מנכ"ל חברת הנדל"ן הקמעונאי. לדבריו, "האונליין מהווה הזדמנות עסקית משמעותית שתחזק את הקשר ארוך הטווח שלנו עם הקונים".
מיכאל רובין, יו"ר RGG, אמר כי שיתוף הפעולה הזה יאפשר לשבש לחלוטין את תפיסת הערך בשוק המותגים המקוון. לדברי מנכ"ל RGG, מארק מקווני, "המומחיות שלנו בתחום כריית הנתונים והמסחר המקוון הם הבסיס לשיתוף הפעולה הזה".