איך אומרים "חדשנות" באיטלקית? הכירו את זוכי פרס מוצר השנה מארץ המגף

פיצה שעשויה כולה משוקולד, משקל ביתי שמחשב את מסת השריר ומגבות נייר למטבח שעושות פלאים - כל אלה ועוד נבחרו בשנת 2018 כמוצרי השנה באיטליה. בקרוב אצלנו?

גיליון ינואר 2019

במהלך 30 השנים האחרונות מוענקים פרסי החדשנות הבינלאומיים של Product of the Year ("מוצר השנה – בחירת הצרכנים") למוצרים החדשים והאיכותיים ביותר ברחבי העולם. מתוך המוצרים שזכו בשנה החולפת באיטליה, בחרנו את אלו שחשבנו שהם החדשניים והמעניינים ביותר, שהיינו שמחים לו היו משווקים גם אצלנו בישראל.

 

לא רק דגני בוקר

קלוג'ס, שמוכרת בישראל בעיקר בזכות דגני הבוקר שלה, יוצאת מהמטבח ומסתערת על קטגוריית החטיפים לצריכה מחוץ לבית עם חטיפים משביעים וטעימים, שמכילים דגנים, זרעונים, פירות יבשים וגם קצת שוקולד כדי לספק את "הרעב הקטן", שתוקף לעתים צרכנים במהלך היום.


חטיפי קלוגס זכו בפרס מוצר השנה – בחירת הצרכנים 2018 באיטליה בקטגוריית חטיפי בריאות.

 


קינדר קלפים

בעולמות השוקולד חשוב לגוון, ו-KINDER עושה זאת השנה עם "קינדר קלפים": שילוב של ביסקוויט, שוקולד ושכבת חלב, שלוקח את הטעמים ואת מה שמזוהה את קינדר כבר שנים בתחום ביצי ההפתעה ואצבעות השוקולד, ויוצר חוויית טעם ומרקם מעניינת לילדים. ה"קלף" נוח לאחיזה גם לפעוטות, מוצע במידה מדודה, ומאפשר לצרוך אותו בגינת המשחקים או בטיולון.


Kinder Cards זכו בפרס מוצר השנה – בחירת הצרכנים 2018 באיטליה בקטגוריית חטיפי שוקולד.



ההמבורגר המפתיע הוא בכלל צמחוני

תחום תחליפי הבשר מתפתח מאוד בעולם, וההצעה החדשה של חברת Dimmiasi היא קו של מיני המבורגרים צמחוניים, במגוון טעמים ותוספות, באריזות צעירות ומדליקות, שהיתרון העיקרי שלהם הוא שהם טריים ולכן נמכרים בצינון ולא בהקפאה. המיני המבורגרים מציעים מנה עשירה בפרוטאין, המבוססת על ירקות המועשרים בדגנים, קינואה, זרעונים ותבלינים ארומטיים. שיטת הייצור המיוחדת שומרת על השכבה החיצונית קראנצ'ית בעוד שהתוך נשאר רך.


ההמבורגרים הצמחוניים של חברת Dimmiasi זכו בפרס מוצר השנה – בחירת הצרכנים 2018 באיטליה בקטגוריית תחליפי בשר.



מגבות הפלא

המותג SCOTEX מחדש בתחום שנראה שכבר אי אפשר לחדש בו: מגבות נייר לניקוי המטבח והבית. הסדרה שבזכותה זכה המותג בפרס החדשנות מבוססת על שלושה מוצרים, שעונים על שלושה צרכים שונים בניקוי הבית: מגבות Tuttofare שכל צד שלהם הוא במרקם אחר מה שהופך אותן לרב שימושיות; Quanta Basta – ליין של מגבות שאפשר לתלוש כל אחת מהן גם במחציתה מה שמאפשר חיסכון בנייר ושליטה טובה יותר על צריכת המגבת; PulisciFacile – נייר רב שימושי לניקוי כל הבית ולא רק המטבח, שהוא אלסטי במיוחד, סופג במיוחד ולכן שימושי במיוחד לניקוי מגוון של כתמים – יבשים או רטובים – במגוון רחב של משטחים.


מגבות הנייר של SCOTEX זכו בפרס מוצר השנה – בחירת הצרכנים 2018 באיטליה בקטגוריית אביזרי ניקוי לבית.



הטונה ששומרת עליכם נקיים

כל מי שפתח בחייו קופסת שימורים של טונה והתפלל שבעת הפתיחה לא יותזו עליו הנוזלים שבתוך הקופסה, יעריך בוודאי את החדשנות של Mare Aperto, שהחליפה את מכסה המתכת שסוגר את קופסת השימורים שלה ביריעת פלסטיק דקה (בדומה לזו שסוגרת שימורי רסק עגבניות) לפתיחה קלה, מהירה, בטוחה והעיקר – נקייה.


קופסאות הטונה עם האריזה הנוחה לפתיחה זכו בפרס מוצר השנה – בחירת הצרכנים 2018 באיטליה בקטגוריית שימורי דגים.



ניחוח שנמשך ונמשך

Air Wick Pure הוא ספריי חדש לטיהור אוויר המכיל פחות מים. ליתר דיוק: הוא מכיל רק 5% מים (בהשוואה ל-95% מים שאפשר למצוא אצל חלק מהמתחרים). למה זה חשוב? כי מסתבר שהקטנת כמות המים מייעלת את העלמת הריחות הרעים משום שהחומר הפעיל מרוכז יותר, הספריי הופך לחסכוני יותר כי פחות חומר מצליח להעלים יותר ריח, בכל התזה מתפזרות באוויר פחות טיפות מים כך שהן פחות מצטברות על משטחים ומלכלכות אותם, וריכוז החומר הפעיל גם גורם לכך שהריח הטוב נשאר בחלל לזמן רב יותר.


Air Wick Pure זכה בפרס מוצר השנה – בחירת הצרכנים 2018 באיטליה בקטגוריית מטהרי האוויר.

 


פיצת שוקולד

Ciobar Pizzadolce היא פיצת קינוח קפואה עם בצק דק וקראנצ'י, שמועשר בחמאת קקאו מה שנותן לו טעם שוקולדי עשיר. ואם זה לא מספיק, אז את הגבינה החליפו בקרם שוקולד מפנק, עם נגיעות של טיפות שוקולד מריר ושוקולד לבן. ואם במולדת הפיצה חשבו שפיצת שוקולד ראויה לפרס, מי אנחנו שנתווכח?


Ciobar Pizzadolce זכתה בפרס מוצר השנה – בחירת הצרכנים 2018 באיטליה בקטגוריית מוצרי בצק קפואים.



המכונה שלא שוכחת אף בגד

מכונות הכביסה החדשות של Samsung מציגה חדשנות תחת הכותרת "איך לא חשבו על זה קודם?". המכונות מגיעות עם אפשרות להוסיף פריטי כביסה שנשכחו מחוץ למכונה (או נוזלי כביסה ומרככים) באמצעות פתח מיוחד בדלת המכונה, כל זאת מבלי להפסיק את פעולת הכביסה הרגילה. בנוסף, המכונה מאפשרת כיבוס אופטימלי גם במים קרים, מה שמסייע לחסוך באנרגיה ושומר על איכות הבדים ועל צבעיהם.


סמסונג זכתה בפרס מוצר השנה – בחירת הצרכנים 2018 באיטליה בקטגוריית מכונות הכביסה.



סירות תפוחי אדמה

Barchette הם סדרה של תפוחי אדמה קפואים, שמ"מגולפת" בצורה ייחודית של סירה קטנה, מה שהופך כל סירת תפוח אדמה לאידיאלית כדי "לאסוף" רטבים או מטבלים. מכניסים לתנור, ומחכים שתפוחי האדמה יהפכו לזהובים וקריספיים. המוצר מכיל רק תפוחי אדמה מובחרים ומעט שמן חמניות.


Patasnella boats זכו בפרס מוצר השנה – בחירת הצרכנים 2018 באיטליה בקטגוריית מוצרי ירקות קפואים.



המשקל שיודע הכל

איך אפשר לחדש במשקל ביתי לבית? תתפלאו. המשקל החדש של חברת Beurer לא רק מודד את משקל הגוף, אלא יש לו חיישנים שמסוגלים לחשב את אחוז הנוזלים בגוף, אחוזי השומן, מסת השרירים ואפילו את משקל העצמות. וכל המידע הזה משודר אונליין לסמארטפון בתקשורת בלוטות' לאפליקצייה ייעודית, המאפשרת לצרכן לעקוב אחר השינויים בכל הפרמטרים הגופניים, לדעת מהו ה-BMI וסופסוף לקבל הוכחה מדעית לכך שהבעיה שלנו היא שהעצמות שלנו פשוט כבדות...


סדרת המשקלים הביתיים Beurer Balance זכתה בפרס מוצר השנה – בחירת הצרכנים 2018 באיטליה בקטגוריית מוצרים לבית.



השוקולד העשיר השתדרג

ותמיד חשוב לסיים עם טעם טוב בפה, ואת זה מספקת לנו החדשנות הזוכה של מותג שוקולד הפרימיום LINDT. דמיינו לעצמכם שאתם מקלפים את העטיפה ומכניסים לפה פרלין עם ציפוי קראנצ'י של שוקולד לינדט עשיר עם 70% מוצקי קקאו, שמתפצפץ בפה כך שמתגלה בתוכו מילוי קרמי, נוזלי, ושוקולדי בטעם המוכר של Lindor. זהו פרלין המוקדש לכל אוהבי השוקולד השחור המריר, המעוניינים בפינוק קטן שהוא חוויית שוקולד עוצמתית ועשירה.


הפרלינים החדשים של Lindt זכו בפרס מוצר השנה – בחירת הצרכנים 2018 באיטליה בקטגוריית השוקולד.

 



פרסי מוצר השנה – בחירת הצרכנים מוענקים גם בישראל ב-14 השנים האחרונות לשירותים ולמוצרים החדשניים ביותר. לחצו כאן להגשה
כתבות נוספות